SNS

Vraag

Praat mee met SNS Waldorf & Statler (in alle talen)

• 16 januari 2019
  • 29 Reacties
  • 26885 Keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 3
Goedemorgen Deutekom, als je tijdelijk extra financiële ruimte nodig hebt, dan lees je er alles over en vraag je het aan via de link die Erik stuurde. De informatie die je eerder hebt gekregen komt mij niet bekend voor. Je betaalt alleen rente over het bedrag dat je rood staat. Tijdens de aanvraag upload je een loonstrook en een kopie van je identiteitsbewijs en binnen 5 werkdagen weet je of we je aanvraag goedkeuren. Weet je zo voldoende?
Badge +1
Ha Deut,

Hier gaan het goed. Met jou hopelijk ook.

Ik heb twee jaar geleden roodstand aangevraagd bij ASN. Het koste me niets, maar ze doen wel een check bij BKR of je niet te veel schulden heb en je moet aantonen dat je genoeg inkomsten hebt om rood te mogen staan (loonstrookje opsturen oid, kunnen ze ook afleiden van je betaalrekening natuurlijk). Via de link die ik je gegeven hebt kun je dat allemaal lezen en je kunt het online regelen tegenwoordig.
Nog nooit gehoord dat je er voor moet betalen.
Hallo Erik long time no see. Hoop dat het goed met je gaat.
Ik stelde de vraag omdat ik langere tijd geleden dit ook al eens vroeg aan De Bank en kreeg toen een raar antwoord , bijv: je kan het aanvragen en dan doen wij een onderzoek naar eventuele kredietwaardigheid. Ik antwoordde toen dat ik alleen een hypothecaire schuld bij De Bank had waarop zij een volledig overzicht hebben v.w.b. enorme overwaarde huis e.d., geen creditcards of zo en geen andere schulden heb ergo......... en dat De Bank toch een soort "boekenonderzoek doet en daaraan kosten verbonden zijn ! ! Ja Ja dat is in ieder geval het eerste waar De Bank aan denkt. Dan mag jij vervolgens naar mijn gedachten raden beste vriend. Als ik verder op deze reactie van jou niet van De Bank verneem dan zal ik het bijkantoor alhierf weer eens met een bezoek vereren. Wees Gegroet MARIUS DEUT
Badge +1
Ha Deutekom, welkom terug.
Je mag best wel even rood staan (en het kost je ook nog niets als het niet te lang is), maar je moet het wel even op een accoordje gooien met de bank. Je kunt daar meer over lezen op Roodstaan aanvragen, verhogen of verlagen op je betaalrekening
Dus je hebt het helemaal zelf in de hand!
Vriendelijke groet,
Erik

Reageer