SNS

SNS Bierfeest

• 2 juli 2015
  • 21 Reacties
  • 3646 Keer bekeken

Badge +1
  • Oud SNS Medewerker
  • 928 reacties
Hij doet het!

Proost 🙂.

P.S. Ik heb onze reacties verplaatst naar het enige echte SNS Bierfeest

21 reacties

Hij doet het!

Proost 🙂.

Hij deed het altijd al!! :D
Groet,
Ben 🆒
Ps Klik even op miniatuur!!
Ps2 Deze doet het dus ook al niet, of toch wel?
Badge +1
Hij doet het!

Proost 🙂.

Ik zou toch even intern overleggen wat jullie alcohol beleid is. Volgens mij staat het forum ook open voor 18- klanten. 

Mag dit ook?
Ik zou toch even intern overleggen wat jullie alcohol beleid is. Volgens mij staat het forum ook open voor 18- klanten. 

Mag dit ook?

Tuurlijk Erik. En deze ook.
Dan kan deze ook! :)
Groet,
Ben 🆒
Dan kan deze ook! :)
Groet,
Ben 🆒
Ps Sh.., alweer ééntje met "klik verrassing"!
Wegwezen hier. Bijdrages komen nu zelfs dubbel!
Groet,
Ben 🆒
PS Erik, help!!
Badge
bedoel je deze van  Hertog Jan?
Badge
Kirsty, toch liever een Pinot Noir
u bent stapel gek! Afzender de heer A.van Trigt

Dat weet ik.
Alleen begrijp ik niet precies wat u ermee bedoelt of wat de bedoeling van uw opmerking is. Zou u zo vriendelijk willen zijn dit nog toe te lichten? Alvast hartelijk dank voor uw medewerking en ik wens u een heel fijn weekend toe.
Reactie op bierfeest.Moet ik dat zien als een misplaatste, uit de hand gelopen grap of een uitvinding van bankmedewerkers die hun stand niet meer weten ?Vergeef het hun maar want ze weten niet wat ze doen.Een bank berekend winst over de inloop gebrachte pecunia en na aftrek van hun beheerskosten,gemakshalve de kosten van het bierfeest niet meegerekend,want dat is niet de taak van een bank,  pomt zij haar overtollige geldmiddelen direct weer in de economie en verzekeringsmaatschappijen doen dat  saldo  ook.Wanneer een bank haar in omloop gebrachte geldmiddelen om een of andere reden niet meer terugziet, is er sprake van een crisis.Onze hoofstad AMSTERDAM bijvoorbeeld wordt ook wel de bakermat van de fina nciele wereld genoemd, want vele internationale bedrijven zijn daar gevestigd, evenals ondernemingen  die met grote sommen  geld weken.Maar daar gebeuren ook hele vreemde dingen, die voor de meerderheid van bewoners van ons kikkerland ver van gewoon zijn.Stelt u zich nu eens voor dat de SNS bank besluit in onze hoofdstad een bierfeest  te houden en haar klanten per email uitnodigt om daar aan deel te nemen.Wannneer u zo'n bericht leest of ontvangt zult u hoogstwaarschijndelijk bij uzelf gaan denken in de trand van: maar daar moet ik toch een nachtje over slapen, en dan heeft u goed gedaan.Voor een feestje is iedereen in ons land weleens in, want waarom zou dat niet mogen.In ons land is men niet verplicht als een kluizenaar door het leven fe gaan.Dergelijke zaken als een bierfeest moet men echter VERDIENEN en men moet erook rijp voor zijn en beslist geen doodgeboren kindje.Denk in eerste instantie eerst aan de risicos voordat u iets in petto heeftwant goed geronnen is half gewonnen.Met dank voor plaatsing
Badge +1
Reactie op bierfeest.Moet ik dat zien als een misplaatste, uit de hand gelopen grap of een uitvinding van bankmedewerkers die hun stand niet meer weten ?Vergeef het hun maar want ze weten niet wat ze doen.Een bank berekend winst over de inloop gebrachte pecunia en na aftrek van hun beheerskosten,gemakshalve de kosten van het bierfeest niet meegerekend,want dat is niet de taak van een bank,  pomt zij haar overtollige geldmiddelen direct weer in de economie en verzekeringsmaatschappijen doen dat  saldo  ook.Wanneer een bank haar in omloop gebrachte geldmiddelen om een of andere reden niet meer terugziet, is er sprake van een crisis.Onze hoofstad AMSTERDAM bijvoorbeeld wordt ook wel de bakermat van de fina nciele wereld genoemd, want vele internationale bedrijven zijn daar gevestigd, evenals ondernemingen  die met grote sommen  geld weken.Maar daar gebeuren ook hele vreemde dingen, die voor de meerderheid van bewoners van ons kikkerland ver van gewoon zijn.Stelt u zich nu eens voor dat de SNS bank besluit in onze hoofdstad een bierfeest  te houden en haar klanten per email uitnodigt om daar aan deel te nemen.Wannneer u zo'n bericht leest of ontvangt zult u hoogstwaarschijndelijk bij uzelf gaan denken in de trand van: maar daar moet ik toch een nachtje over slapen, en dan heeft u goed gedaan.Voor een feestje is iedereen in ons land weleens in, want waarom zou dat niet mogen.In ons land is men niet verplicht als een kluizenaar door het leven fe gaan.Dergelijke zaken als een bierfeest moet men echter VERDIENEN en men moet erook rijp voor zijn en beslist geen doodgeboren kindje.Denk in eerste instantie eerst aan de risicos voordat u iets in petto heeftwant goed geronnen is half gewonnen.Met dank voor plaatsing
Helemaal mee eens. U laat duidelijk zien dat er zonder alcohol al veel mis gaat!
En het vreemde is nu dat dit bericht in de 'SNS koffiekamer' staat. Meestal blijven SNS medewerkers wakker door koffie om hun serieuze werk te doen, maar hier op het forum werkt dat blijkbaar anders. Hier wordt in een hoge mate koffieleut geschonken als sociaal smeermiddel.

Dus ook van mijn kant welkom en neem er nog een.

Dus ook van mijn kant welkom en neem er nog een.

-
Kruis of munt, het zij een ieder gegunt!
-
Waar is dat bierfeest eigenlijk? Ik hou niet zo van bier, alhoewel Jan ze wel weet op te peppen met allerlij smaakjes. En dat veranderd de zaak.
Morgen maar eens naar Sellingen. Is een kunstmarkt. Wie weet wat voor kunst(jes) ik daar nog tegenkom.
Prettig weekend allen.
Groet,
Ben 🆒
Bij deze is dhr. A. van Trigt ook uitgenodigd voor de bierproeverij bij mij.
Heerlijk als iemand zo kan relativeren en oogkleppen kan doen laten afgaan.
Ik verheug mer nu al op onze ontmoeting.
Héél graag tot ziens.
Badge +1

Hoi agmvantrigt,

Er werd in dit topic van het onderwerp afgeweken. Dat is geen probleem, alleen reden voor ons (de moderators) om alle reacties naar een nieuw topic te verplaatsen. De SNS Koffiekamer is het gedeelte waar alle ‘niet SNS gerelateerde zaken’ besproken kunnen worden.

Er is hier zelfs ruimte om alleen proostende emotions te plaatsen, als men dat wilt 😉.
hij doet hier ook goed v :P:)
Badge +1
hij doet hier ook goed v :P:)

Hi Michel033,

Leuk dat je een kijkje neemt op de community: welkom.
Omdat dit je eerste bericht is, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien is het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen.
Verder kun je jezelf eventueel voorstellen in de Koffiekamer.

P.S. Alles goed daar in Amersfoort (of zit ik er ver naast 😉 )?
Wanneer bierfeest
Hoi Marco,

Welkom op SNS Community. We gaan bij SNS geen bierfeest organiseren, maar ik waardeer je keuze van alcoholische versnaperingen. ;)

Om een beetje wegwijs te worden is het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ door te lezen. Mocht je meer willen weten over andere leden en iets over jezelf willen vertellen, dan kun je dat doen in de Koffiekamer.
wanneer is het ? 
wanneer is het ? 

Hallo Nowich, allereerst welkom in de community. Olaf heeft hier ook al antwoord op gegeven. Dus helaas, momenteel geen bierfeestje (van de SNS) voor jou. Ik zou zeggen, kijk eens rustig rond op het forum, stel jezelf evt. voor in de koffiekamer, etc. Een eigen Avatar en/of handtekening? Mogelijk zien we je hier nog vaker. 

Reageer