SNS

StefanB welkom

• 28 juni 2016
  • 3 Reacties
  • 2209 Keer bekeken

Hoi StefanB, (ik hou de B er maar bij, tenslotte hebben we al een Stefan:$)
welkom in onze SNS community.
Bij klanten is het altijd afwachten of men de community leuk vindt. Bij jou zal dat anders liggen, want je hebt (neem ik aan) voor dit werk gekozen, dus zul je het zeker leuk vinden! 😳 Houwe zo!
Alsnog gefeliciteerd met jullie kleine. Goed dat je dat als "het mooiste dat me is overkomen" omschrijft. Ik/ wij hebben geen kinderen, wilden ze niet en hebben er ook niets mee (alhoewel het natuurlijk lastig is te zeggen als je het niet kent, maar ik ben in ieder geval niet nieuwsgierig). Ik wens je/jullie ook met 80 nog deze uitspraak toe! :$
Er wordt nagedacht om op het forum ook de mogelijkheid te creeren om te Vloggen (video log). Niet iets voor jou? "Eerste SNS medewerker muziek vlog"!! Stoer toch?
Groet,
Ben 🆒

3 reacties

stefanB, ook ik heet je welkom op de community. En uiteraard gefeliciteerd met de kleine. Het is inderdaad een hele bijzondere ervaring om vader te worden. Zeker de eerste keer. Ik hoop dat het met moeder en kind goed gaat. Houd je haaks (en recht op de fiets) en tot ziens op dit forum

En dat vloggen laat maar achterwege, we gaan niet aan hypes meedoen. 😛 Zie ook het topic over vloggen.
Allereerst mijn nederige excuses voor het late reageren. Het was mij helemaal ontschoten. Tevens dank voor mijn eigen welkomsttopic. Ik heb inderdaad zelf gekozen voor dit werk, dus ik ga het zeker leuk vinden. ;)

Dank jullie wel voor de felicitaties met de kleine. Met moeder en kind gaat het nog steeds erg goed. Met vader trouwens ook. Dat vloggen is niets voor mij, zo modern ben ik niet. Ik ben trouwens ook niet fotogeniek genoeg daarvoor.
Ha die Stefan, het feit dat je voor dit werk hebt gekozen, wil nog niet zeggen dat je het ook leuk gaat vinden. Dat is iets dat de (nabije) toekomst zal uitwijzen. Je bent toch afhankelijk van (het gedrag van) je collega's en je direct leidinggevende, Die kunnen je maken of breken. :P
En er is niet mis met je 'kop', dus vloggen zou best kunnen. Hert gaat dan toch om de inhoud (?) of denk je dat het uiterlijk belangrijker is? Ik zelf ben ook niet van het vloggen en dat komt omdat ik niet zo nodig met mijn gezicht bekend wil zijn 🆒

Reageer