SNS

Toren in Londen :)

• 20 februari 2014
  • 3 Reacties
  • 890 Keer bekeken

PS Ik verwacht dat de moderators je ook zullen wijzen op de "huisregels" (zie onderaan deze pagina).

Ha Ben, natuurlijk zullen we leden aanspreken op ongepast gedrag. Maar soms is het beter weinig aandacht te schenken aan dit soort ongenuanceerde en weinig opbouwende zinnen 😉. Maar we houden alle reacties in het vizier en sturen bij waar nodig, dank voor je input!

I now!
Maar soms moet het er even uit, dat gez...!!
Groet,
Ben 🆒

3 reacties

Ja, profiteurs willen zichzelf ook verdedigen...
ps, De bigben hangt in Londen.
Ja, profiteurs willen zichzelf ook verdedigen...
ps, De bigben hangt in Londen.

Hoi Nick,
Schijnbaar ben je toch bereid "een beetje normaal" te communiceren. Daar ben ik blij om. Ik begrijp niet zo goed waarom je zo teleurgesteld bent in? ja waarin ben je eigenlijk zo teleurgesteld. Ik ben er wel benieuwd naar.
Mocht je deze discussie verder willen aangaan, wil ik je vragen je reactie te plaatsen in de "koffiekamer" zodat we de discussie hier bij het onderwerp kunnen houden.
Groet,
Ben 🆒
PS In Londen staat een toren die men daar "Bigben" noemt (hangt dus niet). Mijn bijnaam hier heeft daar niets mee te maken (ik ben tamelijk groot en heet Ben).
Heren,

Ik heb deze reacties verplaatst naar de koffiekamer, omdat het gesprek offtopic ging. Dit is de enige plek voor niet bank-gerelateerde onderwerpen. Alvast bedankt voor jullie medewerking. 🙂

Reageer