Uitkomst poll: Hoe vier jij feestmaand december?

Om te horen hoe jullie de feestdagen vieren, heb ik enkele weken geleden heb ik een kleine poll geplaatst met de vraag:

Hoe vier jij feestmaand december?

Door de feestdagen en de kerstvakantie geef je misschien meer geld uit dan andere maanden. We waren benieuwd of jij dit jaar van plan bent om flink uit te pakken met mooie cadeaus en luxe lekkernijen óf juist de feestdagen voordelig viert. Er zijn twee mensen die over hun eigen decembermaand vertelden. Veel dank voor jullie persoonlijke en hartverwarmende verhalen. De overigen deelnemers hebben het vragenlijstje ingevuld. Voor 50% van de deelnemers is Kerst een warm familiefeest zonder luxe cadeaus. Hieronder zie je de complete uitkomst van de poll. Hartelijk dank voor je deelname en tot de volgende keer!

9 Reacties

Reputatie 3
Ik ben vooral nieuwsgierig naar het aantal respondenten. Zijn dat er vier?
Reputatie 3
Koos, Als je naar de poll zelf gaat (en je hebt h'm ingevuld), dan zie je het aantal deelnemers. De daar getoonde score en deelnemers kan afwijken van die hierboven gemelde verhoudingen. Je conclusie dat het aantal deelnemers een veelvoud van 4 moet zijn is correct. Combineer je die met het huidige aantal deelnemers, dan moet je tot de conclusie kunnen komen dat bovenstaande overzicht gebaseerd is op een deelname van 4 deelnemers.
Reputatie 3
Daar zit hem de kneep: ik heb hem niet ingevuld. Mijn optie zat er niet bij. Bovendien is die in de tussentijd gewijzigd. Maar ik hoop dat al jullie warme plannen werkelijkheid worden !
Reputatie 2
Ik blijf het zonde vinden dat er zoveel tijd (hoeveel?) in "dit soort niemendalletjes" wordt gestoken. Ik doe er dus niet meer aan mee.
Groet,
Ben :cool:
PS Bezigheidstherapie of afleiding?
Beste @Koos, @BigBen en @eRik19,

Als blijk van interesse heb ik begin december een eenvoudige poll gemaakt. Het kost niet veel tijd en met het oog op de feestmaand is het aardig om eens te polsen hoe mensen dit vieren. Geven we geld uit aan cadeaus en feesten we uitbundig óf juist niet. Uit jullie reacties maak ik op dat een poll op de community over iets anders zou moeten gaan. Ik laat me graag verrassen door de onderwerpen die jullie aandragen. Alvast bedankt en fijne feestdagen!
Reputatie 3
Hallo Evelyn,
Voel je niet gepasseerd, je bent zo enthousiast bezig.
Het ligt iets ingewikkelder: ik ben nogal kritisch op enquetes in het algemeen, en die op internet in het bijzonder.
Een interessante en goed uitgevoerde enquete is nogal zeldzaam, is mijn ervaring. Die kun je niet even tussendoor opstellen. En dan heb ik het niet eens over de dikwijls rammelende interpretaties.
Zoals je ziet: op 1e kerstdag kijk ik net als jij nog op de Community.
Fijne tijd verder!
Hoi @Koos,

Bedankt voor je persoonlijke toelichting en je hartelijke aanmoediging. Maak je geen zorgen hoor, ik raak niet snel van mijn stuk. Om terug te komen op het onderwerp: het kan nuttig zijn om te weten wat mensen niet willen en waar ze kritisch op zijn. Op dit moment zou ik graag willen weten over welke onderwerpen een poll op de community wél zou moeten gaan? Met welke onderwerpen kunnen we helpen en wat is actueel? Het heeft geen haast, laten we er in het nieuwe jaar op terugkomen. Proost, alvast veel plezier en tot dan!
Reputatie 3
Evelyn SNS schreef:

Op dit moment zou ik graag willen weten over welke onderwerpen een poll op de community wél zou moeten gaan? Met welke onderwerpen kunnen we helpen en wat is actueel? Het heeft geen haast, laten we er in het nieuwe jaar op terugkomen.

Vreemde vraag: het staat in deze community vol met onderwerpen waarvan men vindt dat er iets aan moet gebeuren, maar waarvan we juist van jou zouden willen horen wat de plannen zijn - als die er zijn. Er is veel werk aan de winkel, je hoeft nog niet naar nieuwe klussen te zoeken. Bij sommige lijkt mijns inziens wel degelijk sprake van enige urgentie...
Ik wens je een fijn, vruchtbaar en resultaatrijk 2019 !
Hoi @Koos,

Dank je voor je voorspoedige wensen, vanzelfsprekend wens ik jou ook een fijn en heerlijk nieuw jaar.

Om verwarring te voorkomen laat ik graag weten dat een eenvoudige poll op de community losstaat van de serieuze vragen en wensen op de community. Een poll zet ik in uit interesse naar jullie gedachten: ik wil graag gesprekken over actuele thema's op gang brengen en andere leden betrekken. Zoals je weet zet ik me daarnaast óók in voor jullie wensen en vragen. Ik stel voor dat we het hiermee afronden, er staan me immers stevige klussen te wachten :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)