SNS

Uitslag poll: Welke goede voornemens heb jij voor het nieuwe jaar?

• 24 december 2019
  • 4 Reacties
  • 4361 Keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Fijne feestdagen
Het is bijna kerstavond en voor veel mensen is het de gezelligste tijd van het jaar. Onze kersttradities zorgen ervoor dat we zo van kerst houden. We wensen je vrolijke kerstdagen en hopen dat je samen met familie en vrienden volop geniet van een fijne en sfeervolle tijd.

Goede voornemens 
Met de komst van een nieuw jaar hebben de meeste mensen wel een goed voornemen voor ogen. Wat ga jij in 2020 anders doen? Welke doelen wil jij bereiken? We nodigen je graag uit om deel te nemen aan onze poll en kijken uit naar je reactie. 

Welke goede voornemens heb jij voor het nieuwe jaar?

4 reacties

Goede voornemens “neem” ik zodra er aanleiding voor is.

Dus dat gebeurt zelden bij de jaarwisseling….

Reputatie 4
Badge +4

Slim @Koos, dat is nog eens het vuur smeden als het heet is*. 

Voor veel mensen is 1 januari een stok achter de deur om iets wat ze al lang uitstellen, eindelijk te veranderen. Maar ik ben het met je eens dat iedere willekeurige dag, het juiste moment kan zijn om iets op te pakken. Toch zijn er ook dingen waar ik dit jaar naar uitkijk, niet zozeer als goed voornemen maar omdat het de hoogste tijd is: mijn vriendin in Frankrijk bezoeken. Heb jij momenten waar jij je nu al op verheugt? 

*De uitdrukking gaat terug op het werk in een smederij. De smid verhit eerst het ijzer om het te kunnen bewerken. Op het moment dat het ijzer de juiste temperatuur heeft (rond 800 tot 1200 graden Celsius), gaat hij er direct mee aan de slag, voordat het te veel afkoelt. Vanuit deze gedachte kon het ijzer smeden als het heet is in het algemeen gaan staan voor 'als je het juiste moment herkent, moet je het meteen benutten'.  

Reputatie 4
Badge +4

Hi allemaal!

Namens het hele team van SNS wens ik jullie een gelukkig nieuwjaar. Ik hoop dat iedereen heeft genoten van de jaarwisseling en veel zin heeft in 2020. Ook dit jaar staan we graag voor je klaar, op Facebook deelden een aantal klanten hun nieuwjaarswens met ons. Ben je benieuwd naar de reacties of vind je het leuk om de video's van SNS te bekijken? Met één klik kom je er, ik wens je veel plezier en laat gerust je mening voor ons achter.

Reputatie 4
Badge +4

Dag allemaal,

Graag deel ik de uitslag van de poll met jullie. Met 2 stemmen en 1 reactie is het moeilijk een succes te noemen, maar voor toch dank voor het deelnemen!

Misschien kunnen we eens met een poll komen over welke onderwerpen een poll zou moeten gaan. Volg je me nog? Geef gerust je ideeën door, we horen graag van je. Dan hier de uitslag, ik sluit me aan bij de 2 deelnemers :relaxed:

Reageer