SNS

Verjaardagskaart

• 3 september 2016
  • 5 Reacties
  • 363 Keer bekeken

Hartelijk dank voor de felicitatiekaart t.g.v. mijn verjaardag. Heel attent. En leuk dat jullie allemaal persoonlijk je naam erop schrijven. Dat geeft even het idee dat je niet met een organisatie hebt te maken maar met mensen . . . eh . . . ik zou bijna zeggen met vrienden. Top.

5 reacties

Overigens, hoort zo'n bedankje in de Koffiekamer thuis? Of had ik het ergens anders moeten plaatsen?
Overigens, hoort zo'n bedankje in de Koffiekamer thuis? Of had ik het ergens anders moeten plaatsen?
Volgens mij een heel goede plek voor zo´n bedankje!
Trouwens ook nog gefeliciteerd met je verjaardag (is inmiddels waarschijnlijk al weer voorbij).
De meeste "ontvangers" van zo´n kaart zijn blij verrast met die kaart. En ja, het is toch weer een extra taak die de Mods op zich genomen hebben. Dus geniet ervan.
Prettig weekend verder,
groet,
Ben 🆒
Hi Wim,

Leuk dat je hier een topic over aanmaakt. Wat Ben zegt klopt; je zit helemaal goed in de Koffiekamer.

Ik vind het altijd leuk om m’n naam op een verjaardagskaart te zetten. Al maak ik er soms wel een kliederboel van (linkshandig). Hopelijk heb je een mooie versie 😉.

Heb je een leuke verjaardag gehad?
Dank, dank voor de felicitaties.
Kirsty, je naam was goed te lezen. Hij viel juist op 🙂 .
Ik hoop morgen 67 te worden.
Maar gisteren waren mijn vrouw en ik 45 jaar getrouwd, dus felicitaties vandaag slaan op gisteren en morgen.
Daar ga ik vanuit, Wim 😉.
Dubbel feest! Dat het maar een mooie feestweek mag worden.

Reageer