SNS

Beantwoord

VVD community?!

• 7 mei 2013
  • 6 Reacties
  • 6133 Keer bekeken

Vandaag kreeg ik een update van een SNS communityforum in mijn mail. Echter bij de afzender stond VVD community! Daar is vast iets foutgegaan bij jullie forumhoster. Wel vervelend: de SNS is dan wel genationaliseerd, maar daarmee hopelijk nog geen onderafdeling van de VVD!
icon

Beste antwoord door Lindsay 8 mei 2013, 10:45

Vandaag kreeg ik een update van een SNS communityforum in mijn mail. Echter bij de afzender stond VVD community! Daar is vast iets foutgegaan bij jullie forumhoster. Wel vervelend: de SNS is dan wel genationaliseerd, maar daarmee hopelijk nog geen onderafdeling van de VVD!

Dat is zeker vreemd Reinout! Zou je deze e-mail willen forwarden naar [email]webcare@sns.nl[/email], dan gaan we dit uitzoeken. Dankjewel!
Bekijk origineel

6 reacties

Bij mij was alles zoals altijd.
Ik had dus geen last van een VVD indringer in de mails van de community.
Groet,
Ben 🆒
Kijk ook even welke browser je gebruikt. Internet Explorer versie 8 wordt op dit moment misbruikt en Microsoft heeft nog geen oplossing. Misschien ook handig om je te abonneren op de gratis waarschuwingsdienst van het Ministerie van Veiligheid en Justitie.

http://www.waarschuwingsdienst.nl/

gr. Carel
Kijk ook even welke browser je gebruikt. Internet Explorer versie 8 wordt op dit moment misbruikt en Microsoft heeft nog geen oplossing. Misschien ook handig om je te abonneren op de gratis waarschuwingsdienst van het Ministerie van Veiligheid en Justitie.

http://www.waarschuwingsdienst.nl/

gr. Carel

Waarschuwingsdienst is een goeie tip (ik gebruik het al).
Zeer belangrijk is echter een goede antivirusscanner te gebruiken (die ook e-mails controleert). Ik gebruik zelf al jaren de gratis versie van AVG. Die bevalt prima (zorgt ook voor automatische updates).
Er zijn meerdere gratis scanners.
Groet,
Ben 🆒

Dat is zeker vreemd Reinout! Zou je deze e-mail willen forwarden naar [email]webcare@sns.nl[/email], dan gaan we dit uitzoeken. Dankjewel!
Beste Carel, bedankt voor je bezorgdheid, maar zolang IE8 nog niet onder Linux draait, maak ik me weinig zorgen. 😉
@Reinout daar heb je helemaal gelijk in 😉

Reageer