SNS

Waar besteed jij je vakantiegeld aan?

• 23 mei 2016
  • 32 Reacties
  • 4376 Keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

zet het vacantie geld op dezelfde rekening waar mijn vacantie van betaald word
Wauw, wat een spannend moment. Kijk je ernaar uit? En heb je al ideeën voor de zeeën aan vrije tijd die je dadelijk krijgt? ;)
Ik verwacht en hoop dat dat gaat tegenvallen....
Tsja een rekening voor de vakantie en een voor de huur en een voor de energie en een voor de supermarkt enzovoort
Badge +1

Ik gebruik mijn geld ook om eens lekker te dineren met mijn vriendin. Sinds we nu een kleine hebben is dat allemaal weer wat naar achteren geschoven en ik vind dat ook wel belangrijk om eens wat terug te doen aangezien zij best veel money shizzle in het huishouden op haar neemt.

Goedemorgen Sjaakie93, gefeliciteerd! Het is even langs me heen gaan dat je vader bent geworden. Hoe bevalt het vaderschap? En je hebt helemaal gelijk; af en toe een lekker etentje en even tijd voor elkaar is ook belangrijk 🙂.
Hoi allemaal,

Tot nu toe vallen jullie reacties in de categorie waar ik mijn vakantiegeld ook aan besteedt. Ik gebruik een deel voor een vakantie en de rest voor verbetering van mijn huis. Er moet bijvoorbeeld nodig weer rondom geverfd worden, dus daar heb ik nu een mooi potje voor. Zijn er nog leden die hun vakantiegeld aan andere dingen besteden?
nee aan de vacantie
NB: er staat een stijlfout (contaminatie) in de vraagstelling. Het moet zijn: "Waar besteed jij je vakantiegeld aan?" of "Waar geef jij je vakantiegeld aan uit?"

Scherp!

Reageer