SNS

Wat gaan we doen dit weekend?

• 2 maart 2012
  • 32 Reacties
  • 3133 Keer bekeken

Dit weekend lekker er-op-uit met de Mensa GenY (de broekies; 1977 - 1986)... Ook : Dit weekend voor het eerst dit jaar weer een balletje slaan met m'n matties Bas Vecht en @Erik-die-geen-facebook-heeft 😃. Nog een paar uurtjes werken.. en laat het weekend dan maar komen!

32 reacties

Goede vraag op deze zonnige vrijdag Kkoenen!

Wat leuk dat je een balletje gaat slaan! Ga je binnen of buiten tennissen? Het weer is nu in ieder geval wel goed genoeg om naar buiten te gaan

. Dit weekend ga ik ook sportief oppakken; onder andere een baantje trekken in het zwembad (binnen uiteraard

).

Mensa GenY, is dit je oude 'mannelijke' studentenvereniging? Erg leuke naam namelijk!

Ik ben benieuwd naar de andere leuke weekendplannen!

Badge +1
Voor mij dit weekend een 'balansweekendje'

.. Even helemaal niks ingepland; ook wel eens lekker! Ben wel van plan om mijn belastingaangifte te doen en de auto te wassen

Ben benieuwd of de 'vooraf ingevulde aangifte' (http://bit.ly/yS0yIB) naar behoren werkt. Dan doet de slogan "Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker" z'n naam eer aan

Morgen weer lekker werken en zondag weekend vieren:D

( Huis opruimen, belastingaangifte doen, en nog heel veel dingen, )

Eigenlijk werk ik ook op zondag

Jullie weekend klinkt veel leuker!!

Veel plezier:D:D
Reputatie 4
Badge +1
Zometeen richting mijn geboortestad Amsterdam om daar wat te eten en drinken

Morgen lekker uitslapen en dan huishouden en 's avond lekker op de bank voetbal kijken, lekker lui dus
Eigenlijk heb ik natuurlijk elke dag weekend....

Gisteren hele dag buurman geholpen in z´n tuin. Is al een jaar of 5 weinig/niets aan gedaan, dus grote snoei en (bomen/struiken) verwijder beurt. Hij heeft een jaar geleden ´s morgens een hartklep gerepareerd gekregen en ´s middags (omdat het niet goed ging)er ook nog 2 bypasses bij gekregen.

Vandaag wederom geholpen, deel wegbrengen, deel versnipperen. 1/3 klaar.

Bij thuiskomst was andere buurman geweest, rolluik stuk. Is naar beneden en kan niet meer omhoog. Klusje voor morgen, uitbouwen en repareren. Volgende week dan definitief klaarmaken (na aanschaf nieuwe onderdeel, indien nog te verkrijgen).

Ik heb dus in ieder geval een "gevuld" weekend.

Groet,

Ben

PS. Oja, ik wil ook nog een stukje voor in de koffiekamer schrijven, een ergenis of zo iets.

Prettig weekend.
PS 2 binnen de wijzigingstijd melde zich nog een buurman, NL1 (en de andere NL zenders, Schotel) deed het niet. Canaldigitalkaart ligt er waarschijnlijk weer uit. Even heractiveren en hopen dat het weer werkt.
Reputatie 3
Badge +1
Jij hebt een productief weekend gehad met al je buurmannen @BigBen 😉
Jij hebt een productief weekend gehad met al je buurmannen @BigBen 😉

Helaas maar gedeeltelijk gelukt, TV werkt nog niet goed en stukje voor koffiekamer maar uitgesteld!

Groet,

Ben

Helaas maar gedeeltelijk gelukt, TV werkt nog niet goed en stukje voor koffiekamer maar uitgesteld!

@BigBen: Werkt de televisie inmiddels? Misschien is het handig om even contact op te nemen met Canal Digitaal ;)

Je maakt ons nu wel heel nieuwsgierig naar je stukje voor in de koffiekamer 😮
@BigBen: Werkt de televisie inmiddels? Misschien is het handig om even contact op te nemen met Canal Digitaal 😉

Nee. CanalDigitaal verkoopt een mogelijkheid om 2 extra tv's te hebben. Je moet dan een kaart kopen. Dus denk je dat dat dan daarmee werkt. Nee dus, je moet de kaart eerst aanmelden!!! Maf toch?

Enne, euh, ter lering en vermaak: het moet dmv het invullen en opsturen van ???? JUIST! EEN FORMULIER!!!

Je maakt ons nu wel heel nieuwsgierig naar je stukje voor in de koffiekamer 😮

Langzaam spanning opbouwen .....

Groet,

Ben

Enne, euh, ter lering en vermaak: het moet dmv het invullen en opsturen van ???? JUIST! EEN FORMULIER!!!

Haha ;)

Ik hoop dat de kaart snel geactiveerd wordt!
Leuk om eens te horen hoe eenieders weekend eruit ziet! :)

@Marielle ; Een balletje slaan doe ik op de golfbaan.. haha, zo zie je maar weer.. het geschreven woord helemaal afhankelijk van referentiekaders. Ook de mensa.. is geen studievereniging, maar een vereniging voor hoogbegaafden. Wist je dat we in nederland 4000 actieve leden hebben? En wereldwijd wel 100.000?

Afgelopen weekend ook weer veel gelachen, gepokerd, ge-weer-wolfd en allemaal andere leuke dingen gedaan... nu nog even wachten.. in juli is er weer een weekendje en in augustus is er een 5 daagse reis naar Zweden (Stockholm). Misschien toch nog maar iets tussendoor plannen. We hebben zo'n kalender online, daar kun je zien dat er eigenlijk elke dag ergens in het land wel iets te doen is.. 🙂

@Marielle ; Een balletje slaan doe ik op de golfbaan.. haha, zo zie je maar weer.. het geschreven woord helemaal afhankelijk van referentiekaders. Ook de mensa.. is geen studievereniging, maar een vereniging voor hoogbegaafden. Wist je dat we in nederland 4000 actieve leden hebben? En wereldwijd wel 100.000?

@Kkoenen: Aha! Ik heb dus twee keer de plank misgeslagen :o

Wat een leuke vereniging! Wauw, 100.000 leden is een behoorlijk groot aantal! En nog internationaal ook 😃 Ik had het al even gegoogeld, maar er is vrij weinig over te vinden. Hoe ben erbij gekomen om lid te worden? Het klinkt in ieder geval als een zeer actieve vereniging. Leuk dat er zoveel activiteiten georganiseerd worden.

@Kkoenen: Aha! Ik heb dus twee keer de plank misgeslagen :o

Wat een leuke vereniging! Wauw, 100.000 leden is een behoorlijk groot aantal! En nog internationaal ook 😃 Ik had het al even gegoogeld, maar er is vrij weinig over te vinden. Hoe ben erbij gekomen om lid te worden? Het klinkt in ieder geval als een zeer actieve vereniging. Leuk dat er zoveel activiteiten georganiseerd worden.

Weinig te vinden!? Zoek maar eens op "hoogbegaafd mensa", 95.400 hits!.. mensa.nl is ook een bron van informatie. Je kunt de thuistest doen online, dan weet je binnen een minuut of 20 of je lid kunt worden. Ik ben 10 jaar geleden lid geworden, mijn toenmalige baas wees me op de test...
Zoek maar eens op "hoogbegaafd mensa"

Met deze zoekterm is inderdaad veel informatie te vinden! Ik ga me maar eens aan de test wagen dit weekend 😉
Reputatie 3
Badge +1
Gaan jullie allemaal nog iets leuks doen morgen met Bevrijdingsdag? Ikzelf ga morgen naar bevrijdingsfestival in Groningen; hier komen allemaal verschillende bandjes in het stadspark optreden

barbeknoeien als het weer mee zit.
Reputatie 3
Badge +1
barbeknoeien als het weer mee zit.

En zat het weer mee? In het Noorden van het land was het enorm fris.
Vandaag laatste dag werken, mini-vakantie met dit weekend mijn eerste keer Lowlands! :D
En wat zijn de weersvooruitzichten goed, wow! 🆒

Jij gaat ook naar Lowlands toch @Sanne?
Reputatie 4
Badge +1
@Lindsay

Yep, zin in 🙂 . Maar ik moet morgen nog werken, en dan gaan we donderdag richting Biddinghuizen.
Zag het net op het KNMI, zou top zijn als we het een beetje droog houden.
Voor zover ik het nu zie in Buienradar, houden jullie het zeker niet droog!! Het wordt peentjes zweten!!
Maar waarschijnlijk niet minder lol er om (Kralingen was erg nat, maar kijk nog steeds leuk op terug.).
Veel plezier,
Ben 🆒
Badge +1
Voor zover ik het nu zie in Buienradar, houden jullie het zeker niet droog!! Het wordt peentjes zweten!!Maar waarschijnlijk niet minder lol er om (Kralingen was erg nat, maar kijk nog steeds leuk op terug.).Veel plezier, Ben 🆒

Hey Ben,

Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad in Kralingen 😃 ; helaas niet gepiekt met het weer dus? Wat dat betreft hebben Lindsay en Sanne het beter bekeken aankomend weekend 🆒 . Ik hoorde van Lindsay dat er er op Lowlands ook een zwembad wordt geplaatst tegen het 'peentjes zweten'.

Yep, zin in . Maar ik moet morgen nog werken, en dan gaan we donderdag richting Biddinghuizen.

@Lindsay en Sanne Ik ben jaloers! Heel veel plezier de aankomende dagen 😉 .
Ik heb het idee dat beide dames nog uitgeteld zijn! Ik had al wel een verslag hier verwacht, al hoe wel, we hebben veel via de media kunnen volgen!.
Hele dagen regen is teveel van het goede, maar tropische temperaturen ook lijkt mij.

Groet,
Ben 🆒
Badge +1
Ik heb het idee dat beide dames nog uitgeteld zijn! Ik had al wel een verslag hier verwacht, al hoe wel, we hebben veel via de media kunnen volgen!.
Hele dagen regen is teveel van het goede, maar tropische temperaturen ook lijkt mij.

Groet,Ben 🆒

@Ben Lindsay heeft nog een paar daagjes vrij, maar doet als ze terug is vast en zeker uitgebreid verslag 😉.
Ik ben terug! ;)

Het was zo cool! Heb al een fotoblog geplaatst maar in het kort: donderdagavond aangekomen in de warme zon, omstreeks 19u00 onze tent opgezet (2 seconden later: klaar). Vrijdag lekker wat dingen gezien in de zon en beetje terrein verkennen. Zaterdag Triggerfinger vooraan gestaan en met de hele zaal meezingen met I, I follow 😃. Zaterdagnacht Skrillex (elektro/techno/dubstep) en daarna nog tot de vroege uurtjes door. Zondag klassiek concert, de Heideroosjes en Kees van Hondt. Maandagmorgen afbreken en rond 12u00 weer in Utrecht. Alwaar in slaap gevallen tot dinsdagochtend 😛.

Was echt een hele leuke ervaring om mee te maken! In de rij voor het douchen, watergevecht, BN'ers op onze camping, een sitdown, maar vooral het gemoedelijke en vriendschappelijke sfeertje over het hele terrein. Top!

Dit weekend lekker rustig aan voor het contrast 🙂.

Hoe heb jij het gehad @Sanne?
Reputatie 4
Badge +1
Wij waren donderdagmiddag al op weg gegaan; we waren een man of 10 dus we hadden wat ruimte nodig om onze tentjes rond de party tent kwijt te kunnen.
Na 2 uur schuivelen in de rij voor de ingang, een mooi plekje gevonden op camping 2; niet te ver van het badhuis en niet te dichtbij het pad waar het 24/7 druk is.

Het was een de zwaarste Lowlands edities ooit, mede omdat als je om 5 uur ging slapen, om 9 uur alweer je tent uit dreef door de hitte. Ik heb nog nooit zoveeeel water gedronken, echt liters op een dag. Met alcohol juist rustig aan gedaan, eerste biertje vaak pas na zonsondergang.

Het was mijn eerste helemaal droge editie van Lowlands en toch was ik constant nat; van zowel zweet als water. Ik heb me nog nooit zo vies gevoeld 😉 Gelukkig kan je 24/7 douchen en staat er om 4 uur 's ochtends geen rij :)

Onder de vele muzikale hoogtepunten onder meer White Rabbits, Ben Howard, Billy Talent, The whitest boy alive, The Foo Fighters en natuurlijk de Heideroosjes. Ik ben al sinds mijn 12e grote fan van de Heideroosjes. Ik heb nog een stukje Triggerfinger mee gekregen, wat mij positief verraste; ik vind hun cover van "I follow" namelijk vele malen slechter dan het origineel van Lykke Li. Maar dat was eigenlijk het enige wat ik van hun kende. Ik ben meer van de hardrock en metal dan van elektro/dubsteb dus Skrillex heb ik niet gezien.

Op vrijdag heb ik ook nog in de Echo de film "Iron Sky" gekeken met een paar honderd man, over nazi's die in '45 naar de maan gevlucht zijn, daar een basis hebben gebouwd en plannen de aarde te veroveren. Hilarische film, maar waarschijnlijk moet je wel wat gedronken hebben om hem echt te kunnen waarderen ;)

Natuurlijk ook genoten van de watergevechten en ook het traditionele badhuis concert onbtrak niet zondag nacht.

Al met al een zeer geslaagde editie 🙂

Reageer