SNS

Wat gaan we doen dit weekend?

• 2 maart 2012
  • 32 Reacties
  • 3133 Keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Leuk om te horen hoe leuk Lowlands was. En wat fijn om te horen dat ik dus niet de enige ben die het origineel van Lykki Li veel mooier vindt 😃 Na jullie verhalen over Lowlands en de verhalen van verschillende vriendinnen ga ik volgend jaar voor het eerst naar Lowlands. Eens kijken of het te vergelijken is met Sziget; wat nog altijd bovenaan mijn lijstje staat qua leukste muziekfestivals.
Reputatie 4
Badge +1
@Lindsay

Leuk dat foto blog van je! Ga je volgend jaar weer? 😉
@Sanne Dat weet ik (nog) niet. Wil zeker nog een keer gaan, maar dan óók met een grote groep. Dat vond ik er zo gezelig uitzien op de camping! 😃 Dus dat wordt logistiek even puzzelen met agenda's met een mannetje of 12... 🆒
Gisteren dagje Bremen. Ongeveer 1,5u van hier. Leuke stad. Nog een stuk gekoesterde "Altstad" en een deel nieuwe centrum. Tijdens de oorlog is een deel van het centrum ook plat gelegd, net als Rotterdam. Dus behoorlijk wa nieuwbouw. 1 Dagje is veel te kort.
Vandaag naar Orvelte geweest. Drents boerendorp, die men in stand probeerd te houden als het was in 1900, oa met verschillende activiteiten (glasblazen, kaasmaken, winkeltje, café enz.). Is men al jaren bezig het op verschillende wijze in stand te houden. Was vandaag een zeer druk bezochte Countryfair. Mij iets te druk.
Dit is dus even "wat deed ik dit weekend"!
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 3
Badge +1
Gisteren dagje Bremen. Ongeveer 1,5u van hier. Leuke stad. Nog een stuk gekoesterde "Altstad" en een deel nieuwe centrum. Tijdens de oorlog is een deel van het centrum ook plat gelegd, net als Rotterdam. Dus behoorlijk wa nieuwbouw. 1 Dagje is veel te kort.
Vandaag naar Orvelte geweest. Drents boerendorp, die men in stand probeerd te houden als het was in 1900, oa met verschillende activiteiten (glasblazen, kaasmaken, winkeltje, café enz.). Is men al jaren bezig het op verschillende wijze in stand te houden. Was vandaag een zeer druk bezochte Countryfair. Mij iets te druk.
Dit is dus even "wat deed ik dit weekend"!
Groet,
Ben 🆒

Ha Ben, jij hebt een leuk weekend gehad volgens mij 🙂 Bremen is mooi he? Ik ga geregeld met vriendinnen een dagje naar Bremen, vanaf Groningen ook zo”n 1,5 uur rijden, iets langer. En je hebt dus een kijkje genomen in het “Museum dorp Orvelte”. Toen ik in Groningen ging studeren ben ik op introductiekamp geweest in Orvelte. Een mooi bijzonder dorp. Jammer dat het zo druk was. Je hebt het weekend in ieder geval goed ingevuld 🙂
Ben er vanmiddag niet, ga naar Klazienaveen; Kunst in de kas! http://tuinbouwemmen.nl/kunstindekas
Jaarlijkse happening. Kun je in een aantal kassen kijken en tevens "kunst" bekijken die her en der in de kassen staan. O.a. rozen, paprika, tomaten, Gerbera´s end. worden daar, in verschillende kassen, gekweekt.
In de omgeving van Klazienaveen zijn al heel wat kassen. Voor jaren zijn er verschillende bedrijven uit het Westland naar Klazienaveen en omgeving, "Umgezogen".
Groet,
Ben 🆒
Reputatie 3
Badge +1
Zo te lezen heb jij weer een leuk weekend gehad. 🙂 Jij bent wel van de dingetjes doen in plaats van een beetje lui in het weekend voor de tv hangen, of heb ik het mis?

Reageer