SNS

Wat is jouw favoriete grap, mop, citaat over geld?

• 25 juli 2014
  • 35 Reacties
  • 11186 Keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Is wel raak!! :)
Groet,
Ben 🆒
Dit citaat, uit mijn jeugd, wil ik wel delen:

@
Waar men wel spaarzaamheid betracht, sparen de mensen over hun loon, kopen vaak eigen huizen en worden welvarende en tevreden burgers met een gelukkig gezin. Terecht heeft men opgemerkt, dat er weinig kans op verbetering bestaat als de werkman zijn plichten als burger en als hoofd van zijn gezin niet beseft en doorgaat zijn geld aan de cinema of de kroeghouder te geven, in plaats van aan zijn vrouw en de bank.......................
Je bent pas rijk wanneer je iets bezit dat je niet kunt kopen

Ze zeggen wel eens dat ik het geld onder de armen moet verdelen. Ik gebruik liever deodorant..

Ten gevolge van de crisis is het licht aan het einde van de tunnel tijdelijk uitgeschakeld
Dat je ouders arm zijn, daar kun jij niets aan doen. Die heb jij immers niet kunnen uitzoeken. Maar je schoonouders.......................
Echte rijkdom staat niet op je bankrekening maar deel je met anderen.
Dank u vriendelijk, ben even gaan zien, het citaat past bij u, want u werkt in de zorg...............
Pela, is het je ook opgevallen dat als je een nieuwe Avatar kiest, dat die dan ook bij je oude berichten vernadert? En dit geldt ook voor je handtekening. Jouw nieuwe handtekening staat nu ook onder al je oude berichten. Dus niemand die meer iets kan lezen over je brood etende profeten!
Dank u vriendelijk, ik wist dit, ik ga om mij moverende redenen een andere handtekening verzinnen.:)
Echte rijkdom staat niet op je bankrekening maar deel je met anderen.

Deze vind ik leuk Jan, tevens een mooie boodschap!
Ik wens je alvast een goed weekend.
Ergens in een of andere map vond ik nog een leuk verhaaltje, het heeft met geld te maken, met heel veel geld en daarom wil ik het verhaaltje met jullie delen:

@
Mijnheer Samsom was laatst op bezoek in Londen en hij was onder de indruk van het verkeer. Het was even wennen, maar dat links rijden beviel hem wel. Weer thuis, besprak hij het met mijnheer Rutte: zullen we dat systeem hier invoeren? Mijnheer Rutte voelde wel iets voor het systeem, maar zei, laten we eerst een proef doen, we beginnen met de personenwagens en als het goed loopt dan pas de vrachtwagens.

Reageer