SNS

Wat is jouw favoriete uitspraak?

• 23 april 2012
  • 50 Reacties
  • 14616 Keer bekeken

Toon eerste bericht

50 reacties

"Buiten de hond is het boek de beste vriend van de mens. Binnen de hond is het te donker om te lezen."
Ye zo gaat 'ie goed, komt de "boel weer op dreef"!

Ga zo door!!

Groet,

Ben

Ik ben geen voorstander van seksisme, maar toch ..

Vrouwen en auto's moeten warm lopen!

Groet,

Ben

Oh .. dan weet ik er ook nog één :

"Thee is voor vrouwen en zieke mensen"

Grt., K., koffiedrinker
Oh .. dan weet ik er ook nog één : "Thee is voor vrouwen en zieke mensen" Grt., K., koffiedrinker

Je vergat er nog eentje, " en voor mannen die di..... hebben".

Hopenlijk toch niet die dr.. uit de machientjes van die witgoedleverancier (o.a.) in combinatie met die bonenhandelaar (o.a.)?

Real Silvia liefhebber!! (leuke zoekterm).

Groet,

Ben

Reputatie 3
Badge +1
Oh .. dan weet ik er ook nog één : "Thee is voor vrouwen en zieke mensen" Grt., K., koffiedrinker
Je vergat er nog eentje, " en voor mannen die di..... hebben".

Hopenlijk toch niet die dr.. uit de machientjes van die witgoedleverancier (o.a.) in combinatie met die bonenhandelaar (o.a.)? Real Silvia liefhebber!! (leuke zoekterm). Groet, Ben

Lekker op dreef mannen?

Nog maar een heel moelijke; Hoe heet een vrouw die 6 dingen tegelijk kan?
Nog maar een heel moelijke; Hoe heet een vrouw die 6 dingen tegelijk kan?

Multitaskkerrin?

Google kon ook al niet helpen, al iemand Silvia ontdekt?
Groet,
Ben
een Hex, Ben 😉
wie het kleine niet eert is het geld niet weert
Reputatie 3
Badge +1
Ok mannen, dan weet ik er ook een:
Waarom lijken mannen op reclame?

Ok mannen, dan weet ik er ook een: Waarom lijken mannen op reclame?

Ná?

Dit is vanwege de minimale 10 tekens die je in een bericht moet tikken!! Wist ik dus niets van. Waar zou het maximum dan liggen?

Omdat ze, in tegenstelling tot vrouwen, je in 30 seconden alles kunnen vertellen wat je moet weten? 😉
Reputatie 3
Badge +1
Omdat ze, in tegenstelling tot vrouwen, je in 30 seconden alles kunnen vertellen wat je moet weten? 😉

Fout

Ok mannen, dan weet ik er ook een: Waarom lijken mannen op reclame?

Hoop beloven en ......?

Groet,

Ben

PS. Hoezo "Mannen", zijn hier geen vrouwen of mogen ze niet meedoen?
Dan deze maar weer even "opbumpen".

"Stilte voor de storm"?

Groet,
Ben 🆒
Dan deze maar weer even "opbumpen". "Stilte voor de storm"?

De storm hebben we gisteren al gehad en die viel gelukkig erg mee.

Misschien is er nu wel sprake van: "Achter de wolken schijnt de zon"

Fijn weekend allemaal.;)
Jah, @Tineke, vertel eens.. waarom lijken 'wij' (voor zover ik ook onder 'mannen' val) op reclame?

Grt., K., vast niet stereotiep man.
Tineke laat ons er mooi mee zitten, terwijl ze zelf op vakantie gaat/is (4-6 weken?).
Kunnen we ondertussen een leuke boom over haar opzetten natuurlijk!!
"Er gaat NIETS boven Groningen"!
Groet,
Ben 🆒
Badge +1
Tineke laat ons er mooi mee zitten, terwijl ze zelf op vakantie gaat/is (4-6 weken?).
Kunnen we ondertussen een leuke boom over haar opzetten natuurlijk!!
"Er gaat NIETS boven Groningen"!
Groet, Ben 🆒

Jah, @Tineke, vertel eens.. waarom lijken 'wij' (voor zover ik ook onder 'mannen' val) op reclame?
Grt., K., vast niet stereotiep man.

@Ben en Kees Haha, ze laat ons nu wel erg lang in spanning zitten inderdaad..:rolleyes: Over 3 weken is ze terug en kan ze ons het bevrijdende antwoord geven:D. Om dan toch maar bij het onderwerp van dit topic te blijven: "geduld is een schone zaak" 😉.
Uren, dagen, maanden gaan voorbij! Oh Tineke ......
Groet,
Ben 🆒
PS.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht

Ede Staal
Ik heb het maar even gegoogeld (zoekresultaat)

... ik denk dat er andere, leukere antwoorden te verzinnen zijn.. Bijvoorbeeld :

- Na 30 seconden weet je nog steeds niet precies wat je overkomen is, maar je hebt wel een sterk verlangen erbij
- Als je ze wilt gebruiken tijdens een voetbal-wedstrijd kost dat veel meer moeite dan tijdens goede tijden slechte tijden
- Heel veel mensen denken erover na, maar niemand heeft nog het geheim van een goede ontmaskerd
- Voor zowel mannen als reclames geldt; Waardering gaat vooral uit naar die er nog maar net zijn, of al heel oud zijn. Alles daar tussenin wordt maar vervelend gevonden.

...
Wat ik soms leuk vind, is naar bijv. pagina 10 gaan van zoekresultaten ( om meerdere redenen, maar vooral minder beinvloedt door Google). Het geeft soms hele leuke links. Ook in het geval van kkoenen, kijk hier maar eens http://nl.wikipedia.org/wiki/Waarheid . Gaf weer stof tot ..... jawel; nadenken!
Groet,
Ben 🆒
PS ik verwacht dat Tineke zich nog wel zal melden voor het einde van haar vakantie. Met alle moderne communicatiemiddelen is het toch een uitdaging hier even mee te lezen in de Community, terwijl je ergens aan de andere kant van de wereld "vakantie" hebt. Als ik het over wereld heb, kijk hier maar eens en klik "newer" of (nog beter) "older" http://www.flickr.com/photos/astro_andre/6805342995/in/photostream/
Badge +1
Hi Ben en Kees,

Jullie zijn erg gedreven; wat een creatieve invullingen! 😃 Dit zal Tineke vast en zeker prikkelen om snel met het verlossende antwoord te komen. Helaas hanteert zij op vakantie het 'even helemaal weg' principe. Ben dus bang dat ons geduld nog even op de proef gesteld wordt 😛.
Reputatie 3
Badge +1
Hallo allemaal :o

Ik ben er weer en moet jullie meedelen dat er echt wel iets gaat boven Groningen; Thailand 😉 Ik heb een geweldige tijd gehad, maar ga me nu weer met SNS bezig houden. Jullie willen een antwoord he? Net als dat ik het wachtwoord van m”n pc niet meer wist, weet ik helaas het antwoord ook niet meer 😕 Vanaf nu ga ik heel hard nadenken en hoop jullie van de week te verblijden met het verlossende antwoord.

Reageer