SNS

Beantwoord

Wat moet ik invullen als er wordt gevraagd naar: Bank city - City bank?

• 28 juli 2019
  • 8 Reacties
  • 2212 Keer bekeken

hallo iedereen

ik heb een vraagje. op een website vragen ze naar mijn city bank. maar ik heb geen idee wat het inhoud en kon het ook niet zo duidelijke vinden. dus ik hoop dat iemand hier mij kan helpen.

alvast bedankt voor het helpen
icon

Beste antwoord door Sanne K 29 juli 2019, 16:37

Goedemiddag heren en dank je wel voor jullie input. Wat Sanne zegt dat klopt. Vaak vragen ze hierom bij buitenlandse banken. Ons adres is: Croeselaan 1, 3521 BJ te Utrecht. Daarnaast heb je meestal ook de BIC (Bank Identifier Code), ook wel Swift genoemd nodig. Van de SNS is dit: SNSBNL2A.
Bekijk origineel

8 reacties

hallo iedereen

ik heb een vraagje. op een website vragen ze naar mijn city bank. maar ik heb geen idee wat het inhoud en kon het ook niet zo duidelijke vinden. dus ik hoop dat iemand hier mij kan helpen.

alvast bedankt voor het helpen

Welkom in de SNS community.
Dan zul je toch iets meer moeten vertellen. Bijv. Wat voor website, hoe kwam je daar, wilde je daarheen en waarom enz enz. Ben je klant bij Citybank?
Groet,
Ben 😎
ze vragen naar mijn stortingsinformatie voor een storing en bij een van de vakjes die is moest invullen vroegen ze naar Bank city.
ze vragen naar mijn stortingsinformatie voor een storing en bij een van de vakjes die is moest invullen vroegen ze naar Bank city.
In mijn vorig bericht vroeg ik je om meer info, anders kan ik (wij) je niet helpen (als ik dat al zou kunnen).
Groet,
Ben 😎

ze vragen naar mijn stortingsinformatie voor een storing en bij een van de vakjes die is moest invullen vroegen ze naar Bank city.In mijn vorig bericht vroeg ik je om meer info, anders kan ik (wij) je niet helpen (als ik dat al zou kunnen).
Groet,
Ben 😎

de naam van de website is clickbank. heb daar wat geld verdient en wil dat laten storten maar bij een van de valjes waar ik ook bijv. mijn iban in moet vullen staat er ook een vakje met bank city.

ze vragen naar mijn stortingsinformatie voor een storing en bij een van de vakjes die is moest invullen vroegen ze naar Bank city.In mijn vorig bericht vroeg ik je om meer info, anders kan ik (wij) je niet helpen (als ik dat al zou kunnen).
Groet,
Ben 😎
de naam van de website is clickbank. heb daar wat geld verdient en wil dat laten storten maar bij een van de valjes waar ik ook bijv. mijn iban in moet vullen staat er ook een vakje met bank city.

Hoi BBigboy,
je vraag staat wel erg ver af van de SNS bank, maar goed.

Ik heb even gekeken op de door jou genoemde website. Ik neem aan dat het een Amerikaanse website is, ogenschijnlijk wel betrouwbaar (maar ja, wie ben ik om dat te beoordelen, dat echt aan jezelf). Ze kennen verschillende methodes om uit te betalen als je wat "verdient" hebt. Mij lijkt de optie "direct Deposit (International)" de angewzen optie. Je moet dan waarschijnlijk je gegevens opgeven, bijv.je bank en je ibannummer. Geef echter nooit iets van je inlog bij je bank op.

Groet,
Ben 😎
PS ik krijg de opmaak groot niet weg, geen tijd meer, dus dan maar groot laten 😃
Reputatie 3
Badge +1
' bank city' betekent waarschijnlijk de vestigingsplaats van je bank.
In het buitenland vragen ze daar vaak om om geld over te maken.

In het geval van SNS (Volkskbank) is dat Utrecht.
Reputatie 1
Goedemiddag heren en dank je wel voor jullie input. Wat Sanne zegt dat klopt. Vaak vragen ze hierom bij buitenlandse banken. Ons adres is: Croeselaan 1, 3521 BJ te Utrecht. Daarnaast heb je meestal ook de BIC (Bank Identifier Code), ook wel Swift genoemd nodig. Van de SNS is dit: SNSBNL2A.
@BBigboy , gelukt?
Groet,
Ben 😎

Reageer