SNS

Welkom Jan

• 18 september 2016
  • 2 Reacties
  • 250 Keer bekeken

Hallo Jan,
welkom in onze SNS community!
Je hebt al even "de kat uit de boom gekeken" hier in de community. En, beviel het? Wat is je opgevallen? Verbeter punten ontdekt?
Het is tenslotte een "wederzijds" gebeuren, zo´n community.
Hoe bevalt het "ver weg van huis" (Roden)? Utrecht (woon je daar nu?) is een erg leuke stad, maar "er gaat niets boven ...." :$
Waarom bij SNS, terwijl je toch behoorlijk andere aspiraties hebt (alhoewel, met wiskunde bij een bank, wie weet wat dat zou kunnen opleveren).
Ik wens je veel plezier in onze community, na dit "uit de kast komen" :$
Groet,
Ben 🆒
ps Sorry dat ik mijn bericht hier plaats (koffiekamer) bij jouw bericht kunnen we niet reageren (wel goed ook, blijft het overzichtelijk.
PS1 Dat "sparren" van je moet je niet te vaak om vragen, we kunnen daar hier wel iets mee!
PS2 Misschien handig en leuk eens een inzicht te krijgen (plattegrondje / organigram) van wat "webcare" allemaal inhoudt?
PS3 Helaas is je naam (Jan) al bezet in onze community, noemen we je vanaf nu maar Janrod? (echt niks mis mee, Klik hier)

2 reacties

Goedemorgen Ben,

Leuk dat je een topic voor Jan hebt gemaakt. Hij is morgen weer aan het werk voor Webcare, dus dan krijg je een reactie.
Hoi Ben,

Een eigen topic; ik voel me vereerd 🙂. Bedankt voor je belangstelling. Ik heb inderdaad al een tijdje de kat uit de boom kunnen kijken, dus inhoudelijk is de community me bekend. Ervaring opdoen met het beantwoorden van de berichten is de volgende stap. Wat ik bewonder is dat de vaste leden veel inhoudelijke kennis hebben, terwijl ‘de normale klant’ hier vaak geen weet van heeft.

Verhuizen naar het midden van het land was inderdaad een behoorlijke stap, maar het bevalt me erg goed. Toch ga ik vaak nog even terug naar vrienden en familie. De keuze voor mijn studie heb ik na de overstap naar Utrecht gemaakt. Het werken met cijfertjes komt overeen en ik heb een mooie balans tussen werk en studie gevonden.

Bij Webcare hou ik me bezig met het beantwoorden van berichten op Facebook, Twitter en WhatsApp. Naast Webcare beantwoord ik binnenkomende telefoontjes en mails van klanten.

Tot snel op de community 🙂

Reageer