SNS

Welkom Nikita, Robert (en PetervR).

• 1 juli 2016
  • 10 Reacties
  • 486 Keer bekeken

Welkom in de SNS community.
Volgens mij heeft nog niemand jullie (behalve PetervR door BlackTomCat) welkom geheten in de SNS Community. Inmiddels zijn jullie allen al aardig bekend met de community volgens mij. Ik hoop dat jullie er een leuke en zinvolle baan aan hebben.
We lezen elkaar vast nog.

@ Robert; wat is volgens jou het beste adres in Stad? Ik ken er inmiddels verschillende van zeer hoogwaardige kwaliteit, maar sta open voor nieuwe adressen. Maak je thuis ook zelf?

@PetervR: koken leuk? Er staat nog iets gepland in Eanske dit najaar. Als je je hobby wilt botvieren ben ik graag bereid van alles te proeven! :$

Groet,
Ben 🆒
PS Voor alle Mods die we vergeten zijn welkom te heten; onze verontschuldiging en alsnog van harte welkom in onze SNS Community! :D
PS2 Sorry Jan, ik kon het niet laten, ik hoop je niet in de wielen te rijden.

10 reacties

Hoi ik heb vragen,ik wil maken credit naar bank 10.000 euro wat moet doen?
Hoi Nichita,

Welkom op de community. Ik begrijp je vraag niet helemaal, kun je iets meer uitleg geven over wat je precies wil? Als ik meer informatie heb, dan kan ik je beter helpen. Bovendien kan ik je vraag dan verplaatsen naar een bestaand topic of een nieuw topic aanmaken. Dit topic is namelijk bedoeld als welkom voor de nieuwe moderators.

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien vind je het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer. Hopelijk tot snel op de community.
Hoi Ben,

Een wat late reactie, maar daarom niet minder gemeend: dankjewel voor het warme welkom. Ik ken her en der zeker wat leuke plekjes in Stad, maar bedoel je dan op espresso- of whiskygebied 🙂? Ik zit altijd graag bij Café de Oude Wacht aan het Zuiderdiep. Als geboren Groninger neem ik aan dat je dat wel kent? Hein Post en De Roemer zijn goede adresjes als je van whisky houdt. Als je nog tips voor mij hebt, dan hoor ik dat graag. Voor nu alvast een goed weekend.
Reputatie 3
Badge
.........
@PetervR: koken leuk? Er staat nog iets gepland in Eanske dit najaar. Als je je hobby wilt botvieren ben ik graag bereid van alles te proeven! :$

Groet,
Ben 🆒
PS2 Sorry Jan, ik kon het niet laten, ik hoop je niet in de wielen te rijden.

Geen enkel probleem. Als iemand iets wil doen, ik sta er voor open. Enige communicatie vooraf lijkt me wel gewenst (om dubbeligheden te voorkomen).
Mooi woord he? Heb ik net zelf bedacht!
Hoi Ben,

Een wat late reactie, maar daarom niet minder gemeend: dankjewel voor het warme welkom. Ik ken her en der zeker wat leuke plekjes in Stad, maar bedoel je dan op espresso- of whiskygebied 🙂? Ik zit altijd graag bij Café de Oude Wacht aan het Zuiderdiep. Als geboren Groninger neem ik aan dat je dat wel kent? Hein Post en De Roemer zijn goede adresjes als je van whisky houdt. Als je nog tips voor mij hebt, dan hoor ik dat graag. Voor nu alvast een goed weekend.

Hoi Robert,
Dit topic ligt niet zo in jullie lijn om te volgen heb ik (helaas) meerdere keren moeten ervaren. Maar goed, inderdaad beter laat dan ...
Tsja, dat "geboren Groninger" is ook wel wat te relativeren. Mijn ouders woonden in Ellerhuizen (Willemstreek) en bij mijn komst op deze wereld (is er eigenlijk ook een andere wereld?) werd mijn geboorte verplaatst naar het ziekenhuis in Groningen. Dit was echter dus maar van zeer korte duur. Met mijn 10e verhuisden we naar Lobith. Dus dat "Groninger zijn" komt meer van er geboren zijn dan van het er lange tijd gewoond te hebben. Ik heb het lange tijd "afgehouden" Groniger te zijn, maar Ede Staal heeft me weer op het rechte pad gebracht (echter pas na zijn veel te vroege overlijden).
We gaan enkele keren per jaar naar Stad om te winkelen. Ik loop dan ook graag een paar leuke (eigenlijk eerder lekkere) espresso zaakjes binnen. Die Whisky is voor mijn maag (helaas) inmiddels veel te hoog gegrepen. (koffie eigenlijk ook, maar ja...).
Dat café van je ben ik eigenlijk al vaak langs gekomen. We parkeren meestal in Rademarkt garage en komen bij appie (dus aan overzijde) weer bovengronds :)
Espresso is wel in in Stad, met zelfs een eigen barista opleiding (of zelfs meerdere).
`t wordt weer tijd voor een bezoekje aan Stad en daarna eten in Winschoten bij Restaurant Backhuys (aanrader, zelfs om even "om" te rijden).
Groet,
Ben 🆒
Hoi Ben,

Onze nieuwe moderators zijn flexibele medewerkers die niet elke dag de community in de gaten kunnen houden. Ze ondersteunen ons in het beantwoorden van servicevragen op de community. Doordat ze niet elke dag bij Webcare werken, kan het wat langer duren (langer dan 1 werkdag) voordat je antwoord krijgt. Ik ben het met je eens dat 21 dagen te lang is, dus zorg ik ervoor dat ze hier meer op letten. Dankjewel voor je opmerking.
Hoi Ben,

Ook namens mij excuses voor de late reactie en dankjewel voor het warme welkom 🙂. Leuk dat je nieuwe moderators welkom heet; dat verdient een snellere reactie. Doordat ik veel met andere werkzaamheden bezig ben geweest, was dit er nog niet van gekomen.
Als ik in het najaar naar Eanske kom, dan zal ik van tevoren met Blacktomcat overleggen of en hoe ik een bijdrage kan leveren aan het welzijn van de inwendige mens. Voor nu wens ik je alvast een mooie avond.
Reputatie 3
Badge
Hallo PetervR, dat staat!
Hoi Blacktomcat,

Ik heb tegen die tijd ook wat verlof gepland, dus het kan zijn dat ik dan niet in het land ben. Maar als ik erbij ben, dan hebben we van tevoren contact.
Ik ben niet "in het land", maar kom er speciaal voor naar NL :)
Zo`n "proeverij" kun je toch "normaal" niet laten lopen!
Groet,
Ben 🆒

Reageer