SNS

Wie zoet is krijgt lekkers..??

• 19 november 2016
  • 6 Reacties
  • 6574 Keer bekeken

Het einde van het jaar komt in zicht. Voor veel mensen die werken is december zowel een dure als een soort "gouden" maand. Mensen die niet werken zullen het waarschijnlijk alleen maar als een hele dure maand ervaren, maar ik weet dit verder ook niet zeker.

De eindbonus, de loonsverhoging, de vakantie..krijgt iedereen "lekkers" in dit forum?

Kunnen jullie een keuze maken uit het antwoord dat het meest van toepassing is en wat misschien voor jou het meest belangrijk is?

Wie zoet is krijg lekkers poll..??

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Ik ben niet zoet, maar krijg wel lekkers 😉
Ik zorg voor het lekkers voor heel veel mensen 🙂 # Hard werken in de supermarktbranche.....
Leuke poll Sjaakie93!

Voor mij is het een dure maand, en hard (af)studeren…
En voor jou?
Ja, duur ook..maar hopelijk ligt er wat leuks in het verschiet! (eindejaarsuitkering maybe) Dit zou wel fijn zijn.

Ik koop overigens wel cadeaus voor anderen (mijn ouders, vriendin en kleine) voor de Kerst.
Leuk topic, Sjaakie. December staat bij mij vooral in het teken van cadeaus kopen voor anderen en het delen van geluk. Thuis staat bij mij de kerstboom al om in de kerstsfeer te komen. Bij jou ook?
Goedenacht Irene..bij ons staat een klein boompje. De Kerstsfeer begint al een beetje te komen. Ik heb de laatste tijd enkele tegenslagen gehad (ik laat de details even achterwege) en hierdoor kan ik mij momenteel nog niet echt "in de (echte) Kerstfeer" wanen. Naar verwachting kan dit volgende week wel.

Ik ben, als persoon, altijd sterk afhankelijk geweest van mijn gevoel. Het komt erop neer als dingen niet lekker lopen (zullen we maar zeggen) ik (nog) niet ten volle kan genieten van andere zaken.

Het betekend niet dat ik daardoor niet kan leven ofzo, maar het remt mij ontzettend af merk ik wanneer ik, tsja het is niet anders, mij afhankelijk opstel van anderen. Dit gebeurd automatisch omdat er vroeger wat problemen zijn geweest in mijn leven.

Daardoor heb ik nu een (soort) licht autistisch controlemechanisme in mijn hersenen "gebouwd" waardoor ik nooit echt zaken "los kan laten". Ik voel (vaak) een soort controledrang om invloed op mijn omgeving uit te oefenen en (vaak) werkt dat natuurlijk niet zo.

Ik kan een heel goed voorbeeld geven. Wanneer jullie aangeven dat er een (grote) update gaat komen en die komt niet op de betreffende datum dan voel ik mij neerslachtig en teleurgesteld. Vaak zijn er dan meerdere dingen op een dag waardoor ik mij "bekneld" voel. Ik kijk dan naar mijzelf en denk dan dat iedereen zo is, maar dat is natuurlijk niet. Ik wordt zoals ik al zei dan vaak teleurgesteld. In ergere gevallen leidt dit tot onzelfzekerheid op de betreffende dag en soms (verbale) agressie.

Dus jah..dit is de echte reden waarom ik (nu) nog niet echt "tha Christmas feeling heb". Er moet eigenlijk nog heel even wat worden afgerond (en het gaat richting afronding) waardoor ik (bijna) zeker weet dat ik uhm hoe zal ik het zeggen..blij wordt en de komende tijd weer kan genieten van alles. Momenteel ben ik nog lichtelijk geremd dus in het (totale) genieten.

Reageer