SNS

Beantwoord

Wouter

• 27 november 2015
  • 2 Reacties
  • 462 Keer bekeken

Hallo Wouter,
Welkom in de community. Helaas kan ik dit niet onder je "voorstel" bericht schrijven. Dus maar hier, hopelijk zie je het anders wordt je er vast wel op gewezen.
Je studie lijkt wel een beetje verder verwijderd van je huidige werk in de community, maar anderzijds zou je ook binnen de community een aardige "landkaartje" van klant / gebruikers kunnen maken. Hoe kom je dus nu bij de community terecht?
Veel plezier in je werk / in ons midden.
Groet,
Ben 🆒
icon

Beste antwoord door Wouter 27 november 2015, 09:20

Hoi Ben,

Bedankt voor dit warme welkom 😃.

Mijn studie heeft inderdaad weinig met mijn huidige werkzaamheden te maken. Maar misschien dat er een mooie kaart te maken is met de data die beschikbaar zijn. Ik weet alleen niet of ik dit zomaar mag gebruiken. Wanda weet hier vast meer over dus ik vraag het na. Het zou wel leuk zijn om van de gegevens van de gebruikers een kaart te maken. Waar zitten bijvoorbeeld de meeste communityleden? En komen de actieve gebruikers in groepen voor of zijn deze verdeeld over heel het land en daarbuiten 🆒.

Tijdens mijn studie ben ik bij SNS begonnen als bijbaan. Daarna ben ik begonnen bij webcare en dat bevalt heel goed. Misschien blijf ik na mijn studie nog plakken. Ik heb zin om nu ook op de community aan de slag te gaan. Het is weer een nieuwe uitdaging.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Ben,

Bedankt voor dit warme welkom 😃.

Mijn studie heeft inderdaad weinig met mijn huidige werkzaamheden te maken. Maar misschien dat er een mooie kaart te maken is met de data die beschikbaar zijn. Ik weet alleen niet of ik dit zomaar mag gebruiken. Wanda weet hier vast meer over dus ik vraag het na. Het zou wel leuk zijn om van de gegevens van de gebruikers een kaart te maken. Waar zitten bijvoorbeeld de meeste communityleden? En komen de actieve gebruikers in groepen voor of zijn deze verdeeld over heel het land en daarbuiten 🆒.

Tijdens mijn studie ben ik bij SNS begonnen als bijbaan. Daarna ben ik begonnen bij webcare en dat bevalt heel goed. Misschien blijf ik na mijn studie nog plakken. Ik heb zin om nu ook op de community aan de slag te gaan. Het is weer een nieuwe uitdaging.
Hoi Wouter,
Erik19 zou de ideale "sparring partner" voor je zijn. Hij wist bij onze "vorige" opzet van de community, heel veel boven water te halen. Nu wee sinds kort met een nieuwe opzet van doen hebben, is het wat moeilijker (afgeslotener) voor hem geworden.
Kijk maar eens hier
Goed dat je ook je studie afmaakt, leuke baantjes blijven er wel, kunnen studeren wordt steeds lastiger.
Groet,
Ben 🆒

Reageer