Wouter – afscheid als moderator

• Oud Moderator
  • 819 reacties
Hallo allemaal,

Na 3 jaar voor SNS bij Webcare gewerkt te hebben, sla ik een andere weg in binnen de organisatie. De laatste 2 jaar hebben jullie mij ook gezien op de community. Vanaf 1 oktober ga ik aan de slag als planner van de roosters voor onze klantenservice. Webcare valt hier ook onder, dus ik zorg ervoor dat er genoeg mensen aanwezig zijn om jullie vragen op de community te beantwoorden :cool:

In de afgelopen jaren heb ik genoten van het enthousiasme waarmee jullie vragen stellen en het gesprek aangaan. De kritische blik en het doorzettingsvermogen om verandering te weeg te brengen, heb ik bij mijn vorige werkgevers niet gezien.

Bij SNS blijf ik nog binnen het pand rondlopen, dus mochten jullie meer willen weten van de afdeling waar ik naartoe ga, dan leg ik jullie graag meer uit.

Bedankt voor de leuke gesprekken en discussies.

5 Reacties

Leuk, een andere functie binnen de SNS. Spontane keuze om te gaan veranderen of was je al een tijd aan het azen op deze functie? Bedankt voor al je ruim 800 posts! Tot de 7e.
Reputatie 2
Hoi Wouter,
Je zult begrijpen (en al weten) dat ik het jammer vind als er (weer)(een ervarener) iemand van de Mods vertrekt (wat een zin).
Toch wens ik je veel suc6 in je nieuwe job (is toch wel "totaal" wat anders dan Mod (??)).
We zien elkaar in Enschede.
Groet,
Ben :cool:
PS In mijn "welkom" bericht lag het zaadje al wel op de loer https://forum.snsbank.nl/koffiekamer-44/wouter-9736.
Hi Wouter,
Veelsucces in je nieuwe functie!
We zullen je directe bijdragen missen hier op de community, al daag ik je graag uit om af en toe nog iets te posten hier :cool:
Groeten en tot ziens,
Stefan
Hoi Wouter, bedankt voor je hulp op dit forum. Veel succes binnen de SNS!
Bedankt voor jullie succeswensen, ik heb er erg veel zin in.

@Bram, sinds mei liep ik al 2 dagen in de week mee op mijn ‘nieuwe’ afdeling. Het komt dus niet helemaal uit de lucht vallen.

@Ben, je had op dat moment al een vooruitziende blik :-)

@Stefan, dat is zeker een mooie uitdaging. Ik blijf de community volgen en zal zeker aanhaken als ik iets moois kan toevoegen.

Allemaal tot 7 oktober in Enschede, laten we er een mooie dag van maken.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)