SNS

Yes

• 6 mei 2015
  • 26 Reacties
  • 4890 Keer bekeken

Lieve mede gebruikers (klanten en medewerkers) van de SNS community.
het is zover, 3000 berichtjes geplaatst (de ps-jes uitgezonderd)
Ik heb een aantal andere taken op me genomen, waardoor ik hier het wat rustiger aan ben gaan doen en blijf doen.
Ik blijf de community nog graag een warm hart toe dragen en zal ook zeker (het meeste) blijven lezen.
Bij een mijlpaal hoort een overweging;
heeft het zin gehad? Jazeker, er veranderd veel bij de SNS en de klant heeft er meer stem in.
Ben je tevreden? Nee, er kan nog meer. Het hele grote probleem dat de "Toppers" bij de banken hun gang (grotendeels) konden gaan met / bij de banken, is nog nauwelijks opgelost. Ondanks dat het commerciële bedrijven zijn, hebben ze ook een grote algemene nut functie.
Dus op naar een Nutsbank? Tsja....
Groet,
Ben :)

26 reacties

Badge +1
...
heeft het zin gehad? Jazeker, er veranderd veel bij de SNS en de klant heeft er meer stem in.
..
Groet,

Gefeliciteerd Ben, genoeg winst om een tijde rustig aan te doen! Ga je met forum-pensioen als de SNS een NutsBank wordt?

Ik ga je voorlopig niet inhalen met zinvolle bijdragen, en automatiseren mag niet volgens de spelregels.

Maar pas op je wordt in de rug aangevallen door Stefan. Check maar eens het aantalbezoeken op jullie profiel pagina's ('Recente Bezoekers'). 

P.S.
Omdat je nu 'Yes' gebruikt ga ik nu twijfelen aan je betekenis van 'Nuts Bank' ... 
P.S.2.
+2 op de achterstand in PS-en.
Reputatie 3
Badge +1
Gefeliciteerd Ben! 
🆒

Overigens acht ik de kans dat ik jou ooit inhaal verwaarloosbaar klein. Die hoop had ik al opgegeven toen je de 2000 passeerde. Omdat jij nog steeds gemiddeld 2x zo veel bijdragen hier op de community plaatst dan ik, blijf je gewoon verder uitlopen.
:rolleyes:
Wow Ben, wat een mooie mijlpaal weer! Gefeliciteerd.

Dat je het even iets rustiger aan doet begrijp ik best, maar je moet wel blijven hoor, ik kan je hier niet missen!

We bereiken steeds meer met de community en dat komt allemaal door de hulp van jou en de andere communityleden. Dus blijf vooral aangeven wat er anders kan en moet!

Op naar de 5000 dan maar ???
...
..
Groet,

Gefeliciteerd Ben, genoeg winst om een tijde rustig aan te doen! Ga je met forum-pensioen als de SNS een NutsBank wordt?

Ik ga je voorlopig niet inhalen met zinvolle bijdragen, en automatiseren mag niet volgens de spelregels.

Maar pas op je wordt in de rug aangevallen door Stefan. Check maar eens het aantalbezoeken op jullie profiel pagina's ('Recente Bezoekers'). 

P.S.
Omdat je nu 'Yes' gebruikt ga ik nu twijfelen aan je betekenis van 'Nuts Bank' ... 
P.S.2.
+2 op de achterstand in PS-en.

Hoi Erik,
Dank.
Het zou toch leuk zijn als Stefan (of wie dan ook) mij voorbij ging? (dat krijg je op een actieve community)
Yes was "yes bereikt"!
En Nutsbak? Ik heb er nog niet over nagedacht, behalve dan dat ik in het algemeen vind dat zaken die we allemaal nodig hebben niet onder de commercie zouden moeten vallen. "Samen sterk" oid.
Groet,
Ben 🆒
Gefeliciteerd Ben! 
🆒

Overigens acht ik de kans dat ik jou ooit inhaal verwaarloosbaar klein. Die hoop had ik al opgegeven toen je de 2000 passeerde. Omdat jij nog steeds gemiddeld 2x zo veel bijdragen hier op de community plaatst dan ik, blijf je gewoon verder uitlopen.
:rolleyes:

Hoi Stefan,
Dank.
Welkom om je aantal voorbij de mijne te brengen. Misschien moet ik eens bij een garage langs om mijn "teller" even "bij te stellen".
Groet,
Ben 🆒
Wow Ben, wat een mooie mijlpaal weer! Gefeliciteerd.

Dat je het even iets rustiger aan doet begrijp ik best, maar je moet wel blijven hoor, ik kan je hier niet missen!

We bereiken steeds meer met de community en dat komt allemaal door de hulp van jou en de andere communityleden. Dus blijf vooral aangeven wat er anders kan en moet!

Op naar de 5000 dan maar ???

Hoi Wanda,
Dank.
Je gaat de lat nu wel heel (snel) hoog leggen. Kost toch niet teveel kaartjes? :)
Groet,
Ben 🆒
PS Wat "staat" er op 5000?
Badge +1
Wauw Ben! Gefeliciteerd 🙂. En je kan het je permitteren om even wat rustiger aan te doen; het duurt namelijk nog wel even voordat iemand anders de magische grens van 3000 heeft bereikt. Maar zoals Wanda ook aangeeft: niet té rustig aan doen hoor. De community is namelijk niet compleet zonder BigBen 😉.
Wauw Ben! Gefeliciteerd 🙂. En je kan het je permitteren om even wat rustiger aan te doen; het duurt namelijk nog wel even voordat iemand anders de magische grens van 3000 heeft bereikt. Maar zoals Wanda ook aangeeft: niet té rustig aan doen hoor. De community is namelijk niet compleet zonder BigBen 😉.

Hoi Tibor,
Dank.
Het is maar goed dat de doelstelling van de community wat anders is dan hoge "teller standjes".
Anderzijds, leuk is even aandacht daarvoor natuurlijk weer wel.
Groet,
Ben 🆒
PS Zou de invloed navenant hoog zijn bij een hoge teller stand? Oei....
Hoi Erik,
Voor onze "verzamelaar" hierbij een ...
Groet,
Ben 🆒
Ps Dit is vragen om geloof ik....
Ps Er zijn weinigen die deze hebben gezien denk ik!
Mooi moment om bij stil te staan Ben. Van harte gefeliciteerd met 3.000 berichten. Niet allemaal even sterk, maar je inbreng wordt zeer gewaardeerd 😃.
Mooi moment om bij stil te staan Ben. Van harte gefeliciteerd met 3.000 berichten. Niet allemaal even sterk, maar je inbreng wordt zeer gewaardeerd 😃.

Hoi Dennis,
Dank.
Och, ik ben ook niet zo sterk (nohja) eerder groot! :)
Groet,
Ben 🆒
PS als ik er voor betaald ga worden, krik ik het niveau wel wat op...:D
PS2 Hoe kan Erik dit nu weer in z´n lijstjes onderbrengen? Misschien moeten we ook hem maar gaan betalen.
Ps3 Ik hoorde vandaag dat de winsten weer flink omhoog gaan (ING), bonussen zijn uit beeld, dus zou dat moeten kunnen toch? 
PS4 Naar mijn inschatting (ervaring) scoort Stefan volgens mij dan wel erg hoog! Maar ja, die houd dan weer wel van mijn zwakke berichten (grappen en grollen)
PS5 Zelfs in het donker lijkt het onweer!
Badge
Ik heb een aantal andere taken op me genomen, waardoor ik hier het wat rustiger aan ben gaan doen en blijf doen.
Ik blijf de community nog graag een warm hart toe dragen en zal ook zeker (het meeste) blijven lezen.
Ben je tevreden? Nee, er kan nog meer. Het hele grote probleem dat de "Toppers" bij de banken hun gang (grotendeels) konden gaan met / bij de banken, is nog nauwelijks opgelost. Ondanks dat het commerciële bedrijven zijn, hebben ze ook een grote algemene nut functie.
Groet,

Ben van harte gefeliciteerd. We zullen Erik vragen of hij uitrekent hoeveel berichten jij nu gemiddeld hebt gemaakt per actieve gebruikers op dit platform :D

En doe maar wat rustiger aan in de community wordt het ook steeds rustiger.

Ben van harte gefeliciteerd. We zullen Erik vragen of hij uitrekent hoeveel berichten jij nu gemiddeld hebt gemaakt per actieve gebruikers op dit platform :D

Hoi Carel,
Dank.
Het lijkt er inderdaad steeds meer op dat Erik een dagtaak gaat krijgen bij de SNS. Ik ben wel benieuwt of hij dan de bonus zal accepteren of weigeren? (of zijn die definitief afgeschaft?).
Groet,
Ben 🆒
PS Dinsdag hier een aardige stormbui. Bleken bij ons enige dakpannen van het dak. 17.30u hier nog een firma om dat te herstellen. De jongeman (voorin de 20) voor zijn service (wat extra´s gedaan op het dak en het was bloedlink vanwege gladde dakpannen) een "bonus" gegeven. Wel even getwijfeld, maar vond er een zeer direct verband in zitten. Ik hoop dat hij zijn extra service blijft leveren. :)
Badge +1
Ben, Carel,

De kunst van een dagtaak is dat je h'm automatiseert.
Recent het verhaal gelezen van een 'goede' programmeur in de US die stiekem z'n werk out source-de naar India. Daar drie man voor hem liet werken. Je wilt niet weten hoe blij de werkgever was: zo'n productieve software engineer hadden ze in jaren niet gehad....

Een bonus is leuk als het een extraatje is, een blijk van waardering maar als het in de richting gaat van een week-inkomen wordt het m.i. al weer te veel. Ik vind vooral dat mensen op de werkvloer een bonus behoren te krijgen als het goed gaat, die hebben vaak het echte werk gedaan. Wat me ook een prima idee lijkt is om iets te doneren aan een goed doel of zo (Carel, zal wel denken, dan loop ik de belastingaftrek mis, maar die hoor je er dan ook bij te doen).

Ik pak de handschoen misschien wel op mbt die aantal posts. Ik heb nog geen historische gegevens, dus het wordt lastig om een evenwichtige presentatie van gegevens te geven. Maar het kan nog verrassend uitpakken als je het aantal berichten uitzet tegen de online tijd...

P.S.
Ik denk dat het classificatie systeem van 'Weet de weg' tot 'SNS Topper' wel aangepast moet worden. Voorstel is om boven de 3000 elke 1000 een nieuw level te introduceren en die dan ook te vernoemen naar degene die hem heeft gehaald. Dus 3000+ wordt 'SNS BigBenner';  4000+ krijgt de naam van de eerst volgende die dat aantal haalt (met uitzondering van BB natuurlijk) enz.
Ben, Carel,

De kunst van een dagtaak is dat je h'm automatiseert.
Recent het verhaal gelezen van een 'goede' programmeur in de US die stiekem z'n werk out source-de naar India. Daar drie man voor hem liet werken. Je wilt niet weten hoe blij de werkgever was: zo'n productieve software engineer hadden ze in jaren niet gehad....

Een bonus is leuk als het een extraatje is, een blijk van waardering maar als het in de richting gaat van een week-inkomen wordt het m.i. al weer te veel. Ik vind vooral dat mensen op de werkvloer een bonus behoren te krijgen als het goed gaat, die hebben vaak het echte werk gedaan. Wat me ook een prima idee lijkt is om iets te doneren aan een goed doel of zo (Carel, zal wel denken, dan loop ik de belastingaftrek mis, maar die hoor je er dan ook bij te doen).

Ik pak de handschoen misschien wel op mbt die aantal posts. Ik heb nog geen historische gegevens, dus het wordt lastig om een evenwichtige presentatie van gegevens te geven. Maar het kan nog verrassend uitpakken als je het aantal berichten uitzet tegen de online tijd...

P.S.
Ik denk dat het classificatie systeem van 'Weet de weg' tot 'SNS Topper' wel aangepast moet worden. Voorstel is om boven de 3000 elke 1000 een nieuw level te introduceren en die dan ook te vernoemen naar degene die hem heeft gehaald. Dus 3000+ wordt 'SNS BigBenner';  4000+ krijgt de naam van de eerst volgende die dat aantal haalt (met uitzondering van BB natuurlijk) enz.

Ik ben vereerd! :)
Groet,
Ben 🆒
PS Ik verwachte al nieuwe "inkijkjes". Maar mijn verwachting wordt nu wel hoog gespannen.
Badge

Hoi Carel,
Dank.
Het lijkt er inderdaad steeds meer op dat Erik een dagtaak gaat krijgen bij de SNS. Ik ben wel benieuwt of hij dan de bonus zal accepteren of weigeren? (of zijn die definitief afgeschaft?).
Groet,
Ben 🆒

Ik denk dat hij de bonus niet krijgt want hij verdient de bonus wel.
Als als hij hem toch krijgt, dan is het dus volledig verdiend.
(klein nadenkertje)

Hoi Carel,
Dank.
Groet,
Ben 🆒

(klein nadenkertje)

Als hij het verdiend hoort het op zijn normale salaristrook! Toch.
Groet,
Ben 🆒
Badge

Hoi Carel,
Dank.
Groet,
Ben 🆒

(klein nadenkertje)

Als hij het verdiend hoort het op zijn normale salaristrook! Toch.
Groet,
Ben 🆒

Hm, ik wil het woord normaal nooit meer horen!
Badge +1
---------------------------------------------------------------------
"Je Boeit pas als je kan Binden, dat is Normaal toch?"
Carel

Carel,
Volgens mij past bij jou wel de uitspraak "Verander de wereld begin bij je eige ..... handtekening". 

P.S.
Tip steek niet de voorlees modus aan...
Badge
---------------------------------------------------------------------
"Je Boeit pas als je kan Binden, dat is Normaal toch?"
Carel

Carel,
Volgens mij past bij jou wel de uitspraak "Verander de wereld begin bij je eige ..... handtekening". 

P.S.
Tip steek niet de voorlees modus aan...

Perfecte reactie dank Erik, ik heb de handtekening meteen aangepast.
Maar weer teruggevallen op de oude bekende kreet, want ik blijf waakzaam HAHA.
En reageer in ieder geval op de zondagochtenden.
Zoals je vandaag ziet heb ik mijn best weer gedaan.

Ik ga nu alle cookies weer verwijderen want dat is niks voor deze hond, en dan weer in de pauze stand.
Prettige dag en een hele goede week!

gr. Carel

Mooi gevonden; CCC
Look here or here or here of zoek hier zelf maar verder!
Groet,
Ben 🆒
Badge

Mooi gevonden; CCC
Look here or here or here of zoek hier zelf maar verder!
Groet,
Ben 🆒

Thanks Ben, zitten een paar mooie nummers bij. Nostalgie
Badge +1

En reageer in ieder geval op de zondagochtenden.

Prettige dag en een hele goede week!

gr. Carel

Carel, dank! Jij ook en succes met het je ascetisch rantsoen.

P.S.
Begin je al met de 'ochtend van 4' of pas met de 'Echo van Eeuwigheid' of is het alleen maar CCC bij jou thuis?
Ik had nog nooit van CCC gehoord, maar ik vind het erg leuk. Het verhaal is ook interessant. Heb je ze live zien spelen Ben?
Ik had nog nooit van CCC gehoord, maar ik vind het erg leuk. Het verhaal is ook interessant. Heb je ze live zien spelen Ben?

Och ja, vroeger ...
Jan zou zeggen "brek mien de bek nich löss".
Het is een beetje (veel) Hollandse "Blue Grass" (Hillie Billie) muziek.
Ze waren erg goed (en nog) en vaak lekker stoned.
Groet,
Ben 🆒
PS Oh, noe geet löss!:)

Reageer