SNS

Beantwoord

Zijn er geen topics in het onderdeel stel een vraag?

• 14 oktober 2015
  • 5 Reacties
  • 432 Keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Ik klikte op "Stel een vraag" en zag alleen 1 sticky. Dat komt mij een beetje raar voor.
Of klopt dat? Is dit dan de 1e "Vraag"?

Wow, wat een meta gebeuren 😉
icon

Beste antwoord door Kirsty 14 oktober 2015, 20:20

Haha,

Het ‘Droste-effect’.
Dit is de reden waarom we de categorie ‘Stel een vraag’ hebben:

Als je niet weet waar je je vraag moet stellen, gebruik dan de forumcategorie 'Stel een vraag'. Een moderator zal je vraag dan in de meest passende categorie plaatsen en een reactie geven wanneer dat nodig is.

Klanten kunnen dan snel een vraag stellen en hoeven niet belemmerd te worden door ‘moeilijke categorie keuzes’ 😉.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de zoekfunctie wordt gebruikt, anders verplaatsen we de reactie(s).
Goeie vraag, maar ik heb dit topic verplaatst naar… ‘De koffiekamer’.
Bekijk origineel

5 reacties

Ik denk dat deze categorie verborgen kan worden omdat deze op het oude forum DE manier was om een vraag te stellen. Nu is daar de button 'Stel zelf een vraag' op de forum-overzichtspagina voor.
Haha,

Het ‘Droste-effect’.

Als je niet weet waar je je vraag moet stellen, gebruik dan de forumcategorie 'Stel een vraag'. Een moderator zal je vraag dan in de meest passende categorie plaatsen en een reactie geven wanneer dat nodig is.

Klanten kunnen dan snel een vraag stellen en hoeven niet belemmerd te worden door ‘moeilijke categorie keuzes’ 😉.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de zoekfunctie wordt gebruikt, anders verplaatsen we de reactie(s).
Reputatie 3
Badge +1
Dank je wel Kirsty, duidelijk. Ik heb gelijk jouw antwoord gemarkeerd als het beste, ook weer een nieuwe functionaliteit 🙂
Haha,

Het ‘Droste-effect’.

Duidelijk en handig!
Badge +1
Dank je wel Kirsty, duidelijk. Ik heb gelijk jouw antwoord gemarkeerd als het beste, ook weer een nieuwe functionaliteit :)

Dank je, Sanne 🙂.

Reageer