SNS

Beantwoord

Aankondiging updates SNS app?

• 31 augustus 2015
  • 23 Reacties
  • 2278 Keer bekeken

Even een vraagje..ik kon het niet terugvinden. Is het misschien mogelijk dat jullie aankomende updates aankondigen van de app (of kan ik dit ergens vinden)? Is daar een "standaard dag" voor (bijv. de eerste van de maand)? Ik hoor het graag. Ik zou dan als het kan ook graag willen horen wat er in die update verwerkt zit (als dat kan tenminste).
icon

Beste antwoord door Dennis 3 september 2015, 13:23

Hoi Sjaakie93,

We lanceren ongeveer iedere 2 maanden een nieuwe versie van de mobiele app. Hier is geen vaste dag voor. De 'september-release' bevat onderstaande updates:

• Blokkeren en deblokkeren van je SNS Wereldpas.
• Het exporteren van transactiedetails in PDF-formaat.
• De einddatum van deposito's wordt weergegeven.
• Diverse bugs zijn opgelost.

We onderzoeken of we voor iedere release een mooi overzichtje kunnen prijsgeven 🙂.
Bekijk origineel

23 reacties

Badge +1
Hallo Sjaakie93,

Ik vraag voor je na wat hierin de mogelijkheden zijn. Je hoort van ons 🙂.
Hoi Sjaakie93,

We lanceren ongeveer iedere 2 maanden een nieuwe versie van de mobiele app. Hier is geen vaste dag voor. De 'september-release' bevat onderstaande updates:

• Blokkeren en deblokkeren van je SNS Wereldpas.
• Het exporteren van transactiedetails in PDF-formaat.
• De einddatum van deposito's wordt weergegeven.
• Diverse bugs zijn opgelost.

We onderzoeken of we voor iedere release een mooi overzichtje kunnen prijsgeven 🙂.
Kunnen jullie hier nog eens naar kijken? Ik ben wel benieuwd wat er nu voor de volgende "release" op de planning staat 🙂

Ik dacht misschien iets van het incasso-overzicht? Of misschien andere "leuke" features?
Badge +1
Kunnen jullie hier nog eens naar kijken? Ik ben wel benieuwd wat er nu voor de volgende "release" op de planning staat 🙂

Ik kijk of ik iets voor je kan vinden, Sjaakie93 🆒.
Hoi Sjaakie93,

We hebben een overzicht ontvangen van de updates. Om het overzichtelijk te houden, geef ik je graag een opsomming.

In de 'januari-release' komen de volgende updates in de mobiele app voor Windows Phone:

• Nieuw passenoverzicht conform iOS en Android
• Contactloos betalen
• Tijdelijk pinlimiet verhogen GEA / BEA
• Blokkeren
• Deblokkeren verlies / 3 x pincode fout
• Transactie overzicht: iconen en tekstopmaak is conform Android gemaakt

En er zijn diverse problemen opgelost:
• Invullen response code van digipas was onmogelijk
• Vreemde tekens bij rekening/ontvanger zorgde voor foutcode 508
• Zoeken kan nu ook op bedrag met centen
• Na het ingeven verkeerde pincode wordt invoer volgende pincode weer getoond
• In transacties wordt nu valutadatum getoond

Voor iOS en Android is de release in december 2015 geweest. Hier vonden de volgende updates plaats:

• Creditcards
• Inzicht in vertraging transactieverwerking
• Tonen debet / credit afsluitperiode rente
• Android: Roteren van scherm toestaan op tablet groter dan 7”
Hoi Sjaakie93,

We hebben een overzicht ontvangen van de updates. Om het overzichtelijk te houden, geef ik je graag een opsomming.

In de 'januari-release' komen de volgende updates in de mobiele app voor Windows Phone:

• Nieuw passenoverzicht conform iOS en Android
• Contactloos betalen
• Tijdelijk pinlimiet verhogen GEA / BEA
• Blokkeren
• Deblokkeren verlies / 3 x pincode fout
• Transactie overzicht: iconen en tekstopmaak is conform Android gemaakt

En er zijn diverse problemen opgelost:
• Invullen response code van digipas was onmogelijk
• Vreemde tekens bij rekening/ontvanger zorgde voor foutcode 508
• Zoeken kan nu ook op bedrag met centen
• Na het ingeven verkeerde pincode wordt invoer volgende pincode weer getoond
• In transacties wordt nu valutadatum getoond

Voor iOS en Android is de release in december 2015 geweest. Hier vonden de volgende updates plaats:

• Creditcards
• Inzicht in vertraging transactieverwerking
• Tonen debet / credit afsluitperiode rente
• Android: Roteren van scherm toestaan op tablet groter dan 7”

*****************************************************************************************************************************************************************
Super!!! Een heel mooi begin van 2016, ga zo door!
Wat?
Nou, heel eenvoudig.
Volgens mij is dit de eerste keer dat er zo uitgebreid wordt verteld over (te komen) updates en hun "globale" inhoud.
Mij lijkt dat deze extra aandacht daarvoor dan ook meer dan op z´n plaats!
Groet,
Ben 🆒
Ps Ik hoop dat ik me niet vergis, tenslotte is 5jr berichten lezen en opslaan in een wat ouder brein, mogelijk niet altijd meer accuraat 🙂 Nou?
Hoi Ben,

Leuk om te lezen dat je blij bent met de bijdrage van Irene. Vanaf nu gaan we proberen iedere update zo uitgebreid mogelijk aan te kondigen. Stiekem waren we daar vanaf september al een beetje mee begonnen, maar dat is je vergeven 😃.
Dit is alweer een maand geleden. Is er misschien plaats voor een aankondiging? En wanneer komt de update voor Android en iOS eigenlijk?
Dit is alweer een maand geleden. Is er misschien plaats voor een aankondiging? En wanneer komt de update voor Android en iOS eigenlijk?
Vandaag was er "onderhoud", dus wie weet wat er "onaangekondigd" toch komt (is inmiddels)! :)
Groet,
Ben 🆒
Hoi Sjakie en Ben,

Wat toevallig, vandaag kregen we de informatie over de volgende update van de mobiele app binnen. Ik deel het hier met jullie 🙂.
Hoi Sjakie en Ben,

Wat toevallig, vandaag kregen we de informatie over de volgende update van de mobiele app binnen. Ik deel het hier met jullie 🙂.

Deze wens heb ik in januari 2015 al op de wensenlijst laten plaatsen (verwacht: medio 2015) :rolleyes: zei Stefan een hele tijd geleden. Het gaat over de aankondiging van incasso's in de mobiele app. Deze zie ik nu alweer niet terug..terwijl ik daar eigenlijk wel een beetje (heel erg) op zit te wachten 😞
Hoi Sjaakie93,

De planning om incasso's in de mobiele app aan te kondigen medio 2015 hebben we duidelijk niet gehaald. Ik begrijp dat je erop zit te wachten. Voor mij persoonlijk is dit ook een grote wens. De prioriteiten lagen vorig jaar bij andere wensen, waardoor deze nog niet is uitgevoerd. De verwachting is dat de incasso aankondiging in de mobiele app in maart of april wordt uitgevoerd.
Goedemorgen Olaf,

Is er toevallig alweer een update op komst? Kan je al een tipje van de sluier oplichten?
Badge +1
Goedemorgen Olaf,
Is er toevallig alweer een update op komst? Kan je al een tipje van de sluier oplichten?

Goedemorgen Sjaakie93,

We verwachten de update eind mei. En ik heb een flink stuk van de sluier voor je 🙂.

- We hebben inzicht in toekomstige transacties toegevoegd. Bij de nieuwe tab 'ingepland' heb je inzicht in de toekomst (wat gaat er nog af deze maand). Denk hierbij aan ingeplande overboekingen, periodieke overboekingen en incasso's.
- Incasso's toegevoegd: inzien, weigeren en storneren.
- Bij de creditcard hebben we 2 functies toegevoegd: transactie opslaan als PDF & instellen wel/niet tonen creditcard in rekeningenoverzicht.

Ik word er blij van. Jij ook?
Klinkt erg goed! Thx Tibor
Goedemorgen Tibor,

Is het misschien al bekent wat er in de update van juli gaat komen (als dit al juli is?)? Ik hoor het graag. Ben erg benieuwd.
Hoi Sjaakie93,

Jeetje, de ontwikkelaars rusten nog uit van de inspanningen voor de vorige update. Er is nog niets bekend over een datum of de invulling van de volgende update. Zodra we meer weten, dan kondigen we dat in een apart topic in 'Mobiel bankieren' aan. Nog even geduld dus 🙂.
Ahw..dat wist ik niet..ik dacht dat dit soort zaken allang bekend waren wat jullie over twee maanden op de markt gaan brengen.

We onderzoeken of we voor iedere release een mooi overzichtje kunnen prijsgeven.

Laat ik mijn vraag dan anders stellen die ik aan het begin van topic schreef. Kunnen we (in grote lijnen) de roadmap te zien krijgen van de planning voor de mobiele app voor de komende tijd?

Of worden die zaken op de koffie besproken..aan het einde van een (vorige) release?
Dat vraag ik voor je na, je hoort van me.
Hoi Sjaakie93,

De ervaring leert dat je alleen concreet kunt communiceren over de volgende release van de app, want die inhoud kennen we redelijk zeker. De rest zijn allemaal wensen voor dit of volgend jaar. We werken op een scrummanier, dus de volgorde en prioriteit kan tussentijds gewijzigd worden.

Voor dit jaar hebben we nog de volgende verbeteringen op de planning staan, zonder de garantie of en wanneer ze gerealiseerd worden (het kan immers altijd tegenzitten):
• Hogere daglimiet van € 1.000 (klaar voor de volgende release)
• Beter financieel inzicht, door middel van een saldografiek
• Inzicht hypotheken
• NFC Betalen (voor Android)
• Aanzetten van een extra spaar- of betaalrekening
• Inloggen met vingerafdruk (hiervoor moet eerst een grote wijziging aan de achterkant worden doorgevoerd)
Ok thx! Bedankt dat je toch weer een tipje van de sluier hebt opgelicht 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Wow!
Dat ziet er veelbelovend uit voor dit jaar. Ik word van elk van deze updates blij (zodra ik ze mag gebruiken uiteraard) 🙂

Reageer