SNS

Beantwoord

Adresboek, acceptgiro en spoedbetaling werken niet meer in Mijn SNS

  • 3 april 2012
  • 12 Reacties
  • 6307 Keer bekeken

Hallo,
al vanaf 22-3 ben ik met de HID bezig om bepaalde instellingen binnen mijn SNS wél te laten functioneren. Ik heb de aanpassingen in Internet Explorer 9 allemaal gedaan en alles staat zoals SNS dat aanbeveelt. Maar: ik kan de functie acceptgiro niet selecteren, ik kan niet het adresboek aanklikken -dat opent zich niet- net zo min als "spoed"
(al heb ik dat niet nodig). Ik kan niemand toevoegen aan het adresboek. Ook bij het bekijken van bij- en afschrijvingen per rekening, werken onderin Volgende en Laatste
niet.
Ik zou worden teruggebeld maar ik hoor maar niets... Misschien via Deze Community??
Mieke
icon

Beste antwoord door clijnmarijne 5 april 2012, 14:10

Dank voor je reactie.
Ja, daar voel ik toch eigenlijk helemaal niets voor. Om alleen voor mijn bank van browser te veranderen.Bovendien, ik bankier al 10 jaar bij SNS via het internet. Waarom dan opeens veranderen?
Wat is er dan veranderd?
PS HID heeft nog geen contact met mij opgenomen overigens.

@Clijnmarijne: Sorry! Ik heb je reactie per ongeluk gemarkeerd als antwoord. Ik probeer dit zo snel mogelijk te corrigeren. Goed dat je aangeeft dat je nog niets hebt gehoord van de HID-afdeling. We vragen meteen de status na. Zodra we hier een reactie op krijgen, koppelen we dit aan je terug.


Misschien toch ook eens proberen met een andere browser? http:// www.mozilla.org/nl/firefox/new/, https://www.google.com/chrome of http://www.opera.com/
@ReinoutS: Bedankt voor je tip! :)


Hallo, vanmorgen kwam ik op het idee om Internet Explorer 9 eens terug te zetten naar de standaardinstellingen. En ja hoor, toen bleek het allemaal weer goed te zijn. Ik heb inmiddels HID ingelicht en bedank jullie voor de verrichte inspanningen.
Groet, clijnmarijne
Bekijk origineel

12 reacties

Hi Clijnmarijne,

Erg vervelend dat je niet teruggebeld bent. Onze excuses hiervoor. Als je je gegevens naar webcare@sns.nl stuurt, zullen we contact opnemen met HID. Zodra wij bericht hebben van HID laten wij dit weten.
Hi Clijnmarijne,

Erg vervelend dat je niet teruggebeld bent. Onze excuses hiervoor. Als je je gegevens naar webcare@sns.nl stuurt, zullen we contact opnemen met HID. Zodra wij bericht hebben van HID laten wij dit weten.


Dank voor je snelle reactie. Welke gegevens moet ik doorgeven, NAW? Misschien weten ze het ook niet
hoor, wat er aan de hand is, heb er al 2x telefonisch kontakt over gehad. Een van de technische mensen moet ernaar kijken wordt gezegd.
mieke/clijnmarijne
Hi Clijnmarijne, Erg vervelend dat je niet teruggebeld bent. Onze excuses hiervoor. Als je je gegevens naar webcare@sns.nl stuurt, zullen we contact opnemen met HID. Zodra wij bericht hebben van HID laten wij dit weten.
Dank voor je snelle reactie. Welke gegevens moet ik doorgeven, NAW? Misschien weten ze het ook niet hoor, wat er aan de hand is, heb er al 2x telefonisch kontakt over gehad. Een van de technische mensen moet ernaar kijken wordt gezegd. mieke/clijnmarijne


Hi Clijnmarijne,

We willen het nogmaals voorleggen aan HID. Daarvoor hebben we inderdaad je NAW gegevens nodig.
Hi Clijnmarijne, Erg vervelend dat je niet teruggebeld bent. Onze excuses hiervoor. Als je je gegevens naar webcare@sns.nl stuurt, zullen we contact opnemen met HID. Zodra wij bericht hebben van HID laten wij dit weten.
Dank voor je snelle reactie. Welke gegevens moet ik doorgeven, NAW? Misschien weten ze het ook niet hoor, wat er aan de hand is, heb er al 2x telefonisch kontakt over gehad. Een van de technische mensen moet ernaar kijken wordt gezegd. mieke/clijnmarijne


Hi Clijnmarijne,

We willen het nogmaals voorleggen aan HID. Daarvoor hebben we inderdaad je NAW gegevens nodig.

Wij zijn Harry en Mieke Hartelijk dank!
@Clijnmarijne,

Voor een privé bericht aan iemand (zoals gevraagd door Marnix) kun je op z´n plaatje links naast het bericht klikken. Je krijgt dan een nieuw scherm. Rechts in een menu staat: privé bericht. Er op klikken en het bericht schrijven en verzenden.

Het voordeel daarvan is dat andere gebruikers van de community je bericht niet kunnen lezen en dus ook geen kennis kunnen nemen van de gegevens die je stuurt. Nu is het dus wel te lezen.

@mod; svp data verwijderen.

Groet,

Ben

@Clijnmarijne: We hebben je gegevens doorgestuurd naar HID en de situatie nogmaals voorgelegd. Ook hebben we je NAW gegevens verwijderd van de community. Het is zoals BigBen aangeeft inderdaad de bedoeling dat je je NAW gegevens per privébericht of e-mail stuurt. Dit om de privacy van de communityleden te waarborgen.

@BigBen: Bedankt voor je oplettendheid en uitleg;)
Badge
Misschien toch ook eens proberen met een andere browser? http:// www.mozilla.org/nl/firefox/new/, https://www.google.com/chrome of http://www.opera.com/
Misschien toch ook eens proberen met een andere browser? http:// www.mozilla.org/nl/firefox/new/, https://www.google.com/chrome of http://www.opera.com/

Dank voor je reactie.
Ja, daar voel ik toch eigenlijk helemaal niets voor. Om alleen voor mijn bank van browser te veranderen.Bovendien, ik bankier al 10 jaar bij SNS via het internet. Waarom dan opeens veranderen?
Wat is er dan veranderd?
PS HID heeft nog geen contact met mij opgenomen overigens.
Dank voor je reactie.
Ja, daar voel ik toch eigenlijk helemaal niets voor. Om alleen voor mijn bank van browser te veranderen.Bovendien, ik bankier al 10 jaar bij SNS via het internet. Waarom dan opeens veranderen?
Wat is er dan veranderd?
PS HID heeft nog geen contact met mij opgenomen overigens.

@Clijnmarijne: Sorry! Ik heb je reactie per ongeluk gemarkeerd als antwoord. Ik probeer dit zo snel mogelijk te corrigeren. Goed dat je aangeeft dat je nog niets hebt gehoord van de HID-afdeling. We vragen meteen de status na. Zodra we hier een reactie op krijgen, koppelen we dit aan je terug.


Misschien toch ook eens proberen met een andere browser? http:// www.mozilla.org/nl/firefox/new/, https://www.google.com/chrome of http://www.opera.com/
@ReinoutS: Bedankt voor je tip! 🙂
Dank voor je reactie.
Ja, daar voel ik toch eigenlijk helemaal niets voor. Om alleen voor mijn bank van browser te veranderen.Bovendien, ik bankier al 10 jaar bij SNS via het internet. Waarom dan opeens veranderen?
Wat is er dan veranderd?
PS HID heeft nog geen contact met mij opgenomen overigens.

@Clijnmarijne: Sorry! Ik heb je reactie per ongeluk gemarkeerd als antwoord. Ik probeer dit zo snel mogelijk te corrigeren. Goed dat je aangeeft dat je nog niets hebt gehoord van de HID-afdeling. We vragen meteen de status na. Zodra we hier een reactie op krijgen, koppelen we dit aan je terug.


Misschien toch ook eens proberen met een andere browser? http:// www.mozilla.org/nl/firefox/new/, https://www.google.com/chrome of http://www.opera.com/
@ReinoutS: Bedankt voor je tip! :)


Hallo, vanmorgen kwam ik op het idee om Internet Explorer 9 eens terug te zetten naar de standaardinstellingen. En ja hoor, toen bleek het allemaal weer goed te zijn. Ik heb inmiddels HID ingelicht en bedank jullie voor de verrichte inspanningen.
Groet, clijnmarijne
Hallo, vanmorgen kwam ik op het idee om Internet Explorer 9 eens terug te zetten naar de standaardinstellingen. En ja hoor, toen bleek het allemaal weer goed te zijn. Ik heb inmiddels HID ingelicht en bedank jullie voor de verrichte inspanningen.
Groet, clijnmarijne


Goed om te horen Clijnmarijne! Fijn dat de functionaliteiten binnen Mijn SNS nu weer werken. Graag gedaan uiteraard 😮
Badge +1
Hallo, al vanaf 22-3 ben ik met de HID bezig om bepaalde instellingen binnen mijn SNS wél te laten functioneren. Ik heb de aanpassi;ngen in Internet Explorer 9 allemaal gedaan en alles staat zoals SNS dat aanbeveelt. Maar: ik kan de functie acceptgiro niet selecteren, ik kan niet het adresboek aanklikken -dat opent zich niet- net zo min als "spoed" (al heb ik dat niet nodig). Ik kan niemand toevoegen aan het adresboek. Ook bij het bekijken van bij- en afschrijvingen per rekening, werken onderin Volgende en Laatste niet. Ik zou worden teruggebeld maar ik hoor maar niets... Misschien via Deze Community?? Mieke


@Clijnmarijne Fijn dat het is opgelost.



@iedereen Als de instellingen binnen MIjn SNS niet goed functioneren, kun je het volgende doen:

*De volgende aanpassingen gelden alleen voor Internet Explorer versie 9.

Internet opties opzoeken via Windows Vista of Windows 7
• Ga via de startknop naar `configuratiescherm'.
• Klik op `netwerk en internet' en vervolgens op `internet opties'.

Vertrouwde sites
• Ga naar het tabblad 'beveiliging'.
• Klik op het icoon 'vertrouwde websites'.
• Klik daarna op de knop 'websites'.
• Vul in de invulregel onder 'deze websites aan de zone toevoegen' https://www.snsbank.nl/ in.
• Klik vervolgens op 'toevoegen'.
• Klik op 'sluiten'.

• Ga naar het tabblad 'beveiliging'.
• Klik op het icoon 'internet'.
• Verplaats het verticale schuifje naar niveau 'normaal-hoog'.
• Verwijder het vinkje voor 'beveiligde modus inschakelen'.
• Klik op 'alle zones op het standaard niveau instellen'.
• Klik op 'sluiten'.

Afsluiten
• Bevestig met 'ok'.

Active X uitschakelen
• Klik rechtsboven in beeld van uw internetprogramma op het icoontje van het radartje
• Klik op 'Beveiliging'
• Verwijder het vinkje bij 'Active X Filtering'

Reageer