SNS

Beantwoord

App start niet: Foutcode 900

• 21 augustus 2018
  • 3 Reacties
  • 19999 Keer bekeken

Heb hier een maand of wat geleden ook al over gebeld. Aangegeven werd dat dit aan Miui van Xiaomi lag en er aan gewerkt werd. Is de enige bankapp ( ING en RABO werken naar behoren) die hier problemen mee heeft en ben dan ook blij dat dit niet mijn hoofdrekening is. Hoop toch dat dit spoedig opgelost wordt.
icon

Beste antwoord door Marijke 21 augustus 2018, 12:16

Goedemiddag Ab,

Goed om te zien dat je me op de community hebt gevonden. Het probleem dat je schetst, is inderdaad bekend en we werken aan een oplossing. De software van Xiaomi toestellen werkt niet goed met de nieuwe testversie van Android 8 (de Beta-versie) en onze bankieren app. Op dit moment heeft Xiaomi nog geen definitieve versie van Android 8 live gezet. Op Android 7 werkt de SNS Mobiel Bankieren app wel op de Xiaomi toestellen. We verwachten dat de app wel goed werkt op de definitieve Android 8 versie.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +2
Goedemiddag Ab,

Goed om te zien dat je me op de community hebt gevonden. Het probleem dat je schetst, is inderdaad bekend en we werken aan een oplossing. De software van Xiaomi toestellen werkt niet goed met de nieuwe testversie van Android 8 (de Beta-versie) en onze bankieren app. Op dit moment heeft Xiaomi nog geen definitieve versie van Android 8 live gezet. Op Android 7 werkt de SNS Mobiel Bankieren app wel op de Xiaomi toestellen. We verwachten dat de app wel goed werkt op de definitieve Android 8 versie.
Ik heb sinds vandaag foutcode 900 en ik doe alles via iPhone of iPad.
Reputatie 4
Badge +3
Goedemorgen @CvdB

Welkom op de community, hier ontmoet je het team achter de schermen. Ik vermoed dat je last hebt gehad van de storing van gisteravond, het spijt me voor het ongemak. De storing is opgelost, kun je weer inloggen zonder foutcode? We horen het graag.

Reageer