SNS

Vraag

Attenties leuk..., maar waarom niet gewoon voor elke transactie ongeacht de tegenrekening?!

• 16 juli 2020
  • 1 Reactie
  • 639 Keer bekeken

Ik wil gewoon een berichtje in mijn Email inbox dat er “een” transactie op mijn SNS rekening is geweest, ongeacht wat de tegenrekening is. Waarom is dit nog geen optie?

Ik heb gelukkig ook nog een RABO rekening waarbij dit gewoon kan, werkt heel fijn! Dus waarom moet het bij de SNS nou weer zo kneuterig?  Het is altijd hetzelfde bij de SNS, ze gaan min of meer met de tijd mee, maar de "nieuwe” koers wordt blijkbaar nog steeds bepaald door iemand die 10 jaar achter loopt.

Hetzelfde geldt trouwens voor het feit dat jullie nog steeds geen transacties verwerken in het weekeinde. Het was even geleden groot nieuws, ik dacht, mooi, ze gaan eindelijk met de tijd mee. Nou niet dus, tot op heden moet ik nog steeds wachten tot maandagmorgen. Echt zo kansloos dit!

En daarom ga ik nu dus geleidelijk maar zeker helemaal over naar de RABO, ik ben er helemaal klaar mee #ergernis

1 reactie

Reputatie 3

Goedemiddag @Ongeduldig en we snappen dat je geduld op de proef gesteld wordt en dat je niet de hele dag de bij- en afschrijvingen in de app of in Mijn SNS in de gaten houdt. Slimme seintjes zijn dan handig om toch op de hoogte te blijven. Wat jij wil, is bij ons niet mogelijk. Of het in de toekomst mogelijk wordt, durf ik niet te zeggen. Ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op hoopt, maar de keuze is nu aan jou wat jij belangrijk vindt aan een rekening. We zien je uiteraard liever niet vertrekken, maar ik wil je ook geen valse hoop geven.

Reageer