SNS

Vraag

bankieren app reageert niet meer

• 16 juli 2020
  • 7 Reacties
  • 797 Keer bekeken

Wilde de instellingen van de bankieren app  aanpassen naar vingerafdruk. De app reageert vervolgens nergens meer op. Heb de app meerdere keren gestopt en opnieuw geopend. En ook mijn telefoon afgesloten en opnieuw opgestart. Wat nu?

7 reacties

@Arian Goed om te lezen, bedankt voor je reactie.

Probleem is opgelost 

@Arian Ik ben even nieuwsgierig. Is het probleem opgelost nadat je de app opnieuw geïnstalleerd hebt?

Dat is ook de reden voor mijn ASN-opmerking. Omdat de klantafhankelijkheid grotendeels wegvalt. ASN werkt wel, SNS niet.

Beide Volksbank, dus dezelfde infrastrustuur (neem ik aan?)

Beide uitgevoerd op mijn phone, dus ook apparaat, Android-versie en wat je verder nog aan variabelen kunt verzinnen bij de klant, zijn ook hetzelfde. Zelfs de winkel en betaalterminal waar ik ze vergelijk is dezelfde.

Blijft over: als bron voor het disfunctioneren: de app.

Reputatie 3

Je opmerking begrijp ik, maar we geven deze tip niet voor niets. Mijn collega's onderzoeken en verbeteren de apps continue om ervoor te zorgen dat klanten het gemak van de app behouden. Helaas gebeurt het weleens dat er iets niet goed gaat. In dat geval geven wij in de 1e instantie altijd het advies om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. In veel gevallen is dit namelijk, hoe simpel het ook klinkt, de oplossing. Als dat niet zo is, dan onderzoeken mijn collega's verder wat er precies aan de hand is, omdat dit per situatie en klant verschillend kan zijn.

Beste @Karin SNS ,

Deze “oplossing” heb ik nu al talloze keren voorbij zien komen. En ik heb het zelf ook al verschillende keren gedaan (ook met Mobiel Betalen).

Lijkt het je niet handiger, en voor SNS eervoller, om eens te onderzoeken waarom de apps zo instabiel zijn?

Voor Mobiel Betalen ben ik al overgestapt op ASN, ook Volksbank, maar daar loopt het tot nu toe vlekkeloos.

Reputatie 1

Goedemiddag Arian, wat leuk dat je de SNS Community hebt gevonden. Een goed werkende app is wel zo handig. Wil je 'm verwijderen en opnieuw installeren? Dit lost het probleem in de meeste gevallen op.

Reageer