SNS

Beantwoord

Betalen zonder digipas?

• 8 december 2017
  • 7 Reacties
  • 1541 Keer bekeken

Vergis ik me, of kon je tot vorige week of zo kleine betalingen not wel zonder digipas verzenden?
icon

Beste antwoord door PetervR 8 december 2017, 15:07

Hoi,

Nee, gewoon op de site.

In Mijn SNS boek je bedragen vanaf je spaarrekening naar de gekoppelde tegenrekening over met een digicode (gebruikersnaam en wachtwoord). Voor het overboeken van bedragen vanaf je betaalrekening gebruik je je digipas. Dat geldt ook voor kleine bedragen en is sinds vorige week niet veranderd.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi LauraV91,

Je kunt in de mobiele app betalingen verzenden met je pincode. Begrijp ik goed dat dit bij jou niet meer werkt?
Hoi,

Nee, gewoon op de site.
Hoi,

Nee, gewoon op de site.

In Mijn SNS boek je bedragen vanaf je spaarrekening naar de gekoppelde tegenrekening over met een digicode (gebruikersnaam en wachtwoord). Voor het overboeken van bedragen vanaf je betaalrekening gebruik je je digipas. Dat geldt ook voor kleine bedragen en is sinds vorige week niet veranderd.
Oke, duidelijk. Bedankr. Geldt dat ook voor de mobiel bankieren app dat betalingen tot het ingestelde begrag codevrij blijven?
Oke, duidelijk. Bedankr. Geldt dat ook voor de mobiel bankieren app dat betalingen tot het ingestelde begrag codevrij blijven?

In de app maak je maximaal € 1.000 per dag over met je mobiele pincode. Zonder mobiele pincode kun je niet overboeken. Hier lees je er meer over.
Reputatie 2
Badge +1

In de app maak je maximaal € 1.000 per dag over met je mobiele pincode. Zonder mobiele pincode kun je niet overboeken. Hier lees je er meer over.

Aanvulling:
  • dat maximum van € 1.000 per dag met je PIN (instelbaar tussen 0 en 1.000) is voor overboekingen van je betaalrekening naar externe rekeningen, met de digipas kun je alsnog tot € 25.000 gaan per dag;
  • voor overboekingen van je spaarrekening naar je vaste tegenrekening (niet zijnde jouw SNS betaalrekening) geldt een limiet van € 50.000 per dag;
  • voor overboekingen tussen jouw SNS betaalrekening(en) en je eigen SNS spaarrekening(en) geldt een limiet van € 250.000 per dag.
@Stefan Dat is een mooie aanvulling, dankjewel 🙂

Reageer