SNS

Bij- en afboekingen in hoofdletters na update app

• 4 juli 2016
  • 4 Reacties
  • 225 Keer bekeken

Ik heb onlangs de app voor mijn mobiel ge-update en nu 'schreeuwen' de bij- en afboekingen me tegemoet!
WAAROM MOET NU ALLES INEENS IN HOOFDLETTERS??

Graag weer terug naar oude versie.....

4 reacties

Hoi warmgrijs,

Welkom op de community, je hebt een leuke naam gekozen. Ik zie welk punt je maakt, het lijkt inderdaad schreeuwerig. Ik vraag bij de ontwikkelaars van de app na waarom hiervoor is gekozen en of er plannen zijn om dit aan te passen. Zodra ik meer weet, kom ik er bij je op terug.

Voor meer informatie over de community, kun je het topic ’Welkom op de community’ eens doorlezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.
Hi Irene, dank voor je reactie. Ik ben benieuwd!
Reputatie 2
Badge +1
Dat is vreemd, bij mij in de app (Android) staan gewoon hoofd- en kleine letters in de omschrijving, exact zoals ik ze heb ingevoerd. Misschien is het voor iOS en/of Windows anders :?

Het valt me wel op dat in de 'Mijn SNS' omgeving de tenaamstelling wordt omgezet in hoofdletters, terwijl in de app alleen de eerste letter telkens een hoofdletter is. Volgens mij is dat laatste gewoon een weergave instelling (waarbij elke eerste letter van een woord standaard een hoofdletter wordt, ook al zijn dat initialen van een naam ;)) en wordt de naam altijd in hoofdletters opgeslagen in de transactie, terwijl in het adresboek netjes onderscheid wordt gemaakt in hoofd- en kleine letters.
Hoi Stefan en Warmgrijs,

Het probleem is bij de ontwikkelaars bekend. De gegevens worden opgehaald uit het ‘normale’ banksysteem. Hierin worden alle gegevens in hoofdletters weergegeven. De koppeling naar de app is anders dan naar Mijn SNS. In de app worden de gegevens omgezet naar hoofdletters en kleine letters. In Mijn SNS werkt dit nog niet optimaal. We werken aan een oplossing. Wanneer er meer bekend is over hoe dit opgelost gaat worden en per wanneer, dan horen jullie dat direct.

Reageer