SNS

Community link niet meer in Mijn SNS

• 24 oktober 2017
  • 11 Reacties
  • 341 Keer bekeken

Gisteren ontdekte ik dat de link naar de Community niet meer rechts in MijnSNS staat. Ook vandaag niet te zien.
Bij instellingen/Mijn SNS instellingen naar Community geeft dan een foutmelding en de mededeling dat ik opnieuw moet inloggen. Ben dan inderdaad uit MijnSNS!
Wat is er aan de hand?
Groet,
Ben 🆒

11 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik heb hetzelfde euvel. Er zal wel een storing zijn. Of hebben ze genoeg van het gezeur, ha ha
Reputatie 1
Badge
Hier hetzelfde. De link in MijnSns is verdwenen en ook het lijstje met onderwerpen is niet meer zichtbaar. En je kunt inderdaad niet meer lezen zonder ingelogd te zijn.
Na inloggen in MijnSNS zie ik links de volgende main-topics:
Internetbankieren
Betalen
Sparen
Verzekeren
Instellingen
Handleiding
Uitloggen

Als ik nu naar Instellingen ga krijg ik het lijstje:
Internetbankieren
Betalen
Sparen
Verzekeren
Instellingen
SNS Community
- Nieuws
- Denk mee
- Forum

Handleiding
Uitloggen

De links onder SNS Community zijn en werken niet:
- Nieuws https://www.snsbank.nl/mijnsns/homepage/secure/homepage/naarCommunity.html?page=%3Fcbase%3D1
- Denk mee https://www.snsbank.nl/mijnsns/homepage/secure/homepage/naarCommunity.html?page=denk-mee-43
- Forum https://www.snsbank.nl/mijnsns/homepage/secure/homepage/naarCommunity.html?page=%2F

Waarom pas SNS Community tonen nadat je naar Instellingen gegaan bent?
Binnen de Instellingen naar Community levert bij mij de pagina error.html op.......
Betekent wellicht dat er aan gewerkt wordt.
Ik vraag me wel af waarom de Mods hierop niet reageren? Ik heb dit bericht om ongeveer 14.00u (?) geschreven, dus inmiddels toch tijd genoeg gehad? Personeel tekort?
Ik was al een tijdje niet meer in Instellingen geweest, ziet er anders uit dan de laatste keer die ik me herinner. Nieuwe opmaak Testen of zelf al deel van nieuwe opzet MijnSNS?
Ik ga maar een lange nacht in zonder dit alles te weten! :? En dat in deze "snelle" tijd.
Groet,
Ben 🆒
PS Volgens mij was de link bij Instellingen/MijnSNS instellingen/communty (oid) eerder alleen een schakelaar om de link naar de Community rechts, onder de berichten, "aan of uit" te zetten. Berichten zijn ook verdwenen, trouwens dus net als de Mods, hoeft de SNS ook (nog) niets uit te leggen. Trouwens ook weer "Normaal SNS"!
Badge +1
Goedemorgen,

Bedankt voor jullie scherpe blik. Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan bij het doorlinken naar de community. We zijn ermee bezig om het op te lossen.
Tibor,
Wat heeft Insided opgelost en onder welke condities zou het moeten werken?
Dan weet ik ook waarnaar ik moet kijken.
Badge +1
Tibor,Wat heeft Insided opgelost en onder welke condities zou het moeten werken?
Dan weet ik ook waarnaar ik moet kijken.

Goedemorgen eRik19,

Heb je het over de fix van de menubalk of de link naar de community vanuit Mijn SNS?
Onze IT-afdeling is bezig om het linken naar de community vanuit Mijn SNS op te lossen. Insided geeft aan dat ze de weergave van de menubalk hebben aangepast zodat deze nu goed wordt weergegeven.
Reputatie 3
Badge +1
ah ik ben niet de enige 🙂 ff afwachten dus maar
Ik zag net dat de link er weer staat en ook werkt.
De "schakelaar" bij instellingen werkt ook weer als zodanig.
Groet,
Ben 🆒
PS Mods bedankt voor jullie antwoord aan mij!
Allemaal bedankt voor het melden. Zo is er dankzij de community weer een probleem opgelost 🙂

Reageer