SNS

Beantwoord

Data huishoudboekje downloaden

• 4 januari 2016
  • 7 Reacties
  • 588 Keer bekeken

Is het mogelijk om de gerubriceerde data in het huishoudboekje te downloaden naar bijvoorbeeld Excel?
icon

Beste antwoord door Olaf 12 januari 2016, 16:59

Is het mogelijk om de gerubriceerde data in het huishoudboekje te downloaden naar bijvoorbeeld Excel?

Hoi David,

Het is niet mogelijk om de data in het huishoudboekje te dowloaden naar Excel. We hebben ook niet in de planning om dit op korte termijn uit te voeren. Welke gegevens ontbreken er op het papier na het printen?
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +1
Goedenavond David,

Welkom op de community.

Leuk dat je meteen een topic opent met een goede vraag. Het is in ieder geval mogelijk om een overzicht van het huishoudboekje af te drukken. Of het mogelijk is om de data de downloaden naar Excel, vraag ik na. Heb je overigens ook al de handleiding van het huishoudboekje doorlopen?

Nu je de weg naar onze community hebt gevonden, hoop ik je natuurlijk vaker te zien hier. Om je een beetje wegwijs te maken is het handig om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen.
Dag Tibor,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb de handleiding inmiddels gelezen maar kom niets tegen over het downloaden van mijn ingedeelde gegevens.
Printen heb ik ook geprobeerd maar dat gaat gebrekkig en er komt niet op papier wat ik graag wil zien.
Mijn voorkeur gaat erna uit de ingedeelde gegevens te kunnen downloaden en met Excel te bewerken.

Hoi David,

Het is niet mogelijk om de data in het huishoudboekje te dowloaden naar Excel. We hebben ook niet in de planning om dit op korte termijn uit te voeren. Welke gegevens ontbreken er op het papier na het printen?
Beste,
Weet je ook waarom SNS de mogelijkheid om de info uit huishoudboekje te downloaden niet beschikbaar maakt? Het lijkt mij een eenvoudige, kleine update om dit te realiseren.
Wanneer ik de informatie print komt er bij mij een schermdump op papier. Kan het zijn dat ik iets fout doe?
Weet je ook waarom SNS de mogelijkheid om de info uit huishoudboekje te downloaden niet beschikbaar maakt? Het lijkt mij een eenvoudige, kleine update om dit te realiseren.
Wanneer ik de informatie print komt er bij mij een schermdump op papier. Kan het zijn dat ik iets fout doe?

Ik heb dit voor je nagevraagd bij de ontwikkelaar. Hij geeft aan dat het mogelijk maken van downloaden aan de buitenkant een kleine update lijkt, maar het niet zo simpel is. Dat het niet mogelijk is, heeft te maken met prioritering. Er zijn een hoop andere zaken die gerealiseerd worden, daarom maakt SNS bewuste keuzes om een zo groot mogelijke groep klanten te voorzien van nieuwe functionaliteiten.
Bedankt voor je reactie.

Weet je of er banken zijn die deze mogelijkheid wel bieden?
Badge +1
Bedankt voor je reactie.
Weet je of er banken zijn die deze mogelijkheid wel bieden?

Dat durf ik niet te zeggen, David. Misschien een idee om dit bij de andere banken zelf na te vragen, dan kun je meteen de snelheid van hun service checken 😉.

Reageer