SNS

Beantwoord

Datumverschuiving: huishoudboekje en rood staan

• 22 december 2015
  • 28 Reacties
  • 1155 Keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Badge +1

Ik ga er verder niet meer op reageren, ik heb wel wat beters te doen, de bal ligt wat mij betreft bij de bank!
Bedankt allemaal voor jullie inbreng.

Dank voor het aankaarten en je signaal; de productmanagers zijn op de hoogte van deze discussie.

John-Brouwers als je het dan toch over Nederlands hebt: het is geen data's
Goedenavond Thomas,

Welkom op de community; een mooie plek om een goede discussie te voeren of mee te denken. Daarbij proberen we altijd de goede sfeer te bewaken, wil je daar in je berichten rekening mee houden?

Hopelijk tot snel. Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen. Fijne jaarwisseling gewenst.
Je slaat weer wartaal uit en hebt -ook wat mij betreft- geen idee waar je over praat. Zoals gezegd zijn jouw aannames ongewenst en staan een goede discussie in de weg. Nogmaals: Aangifte is voor jou niet mogelijk en deze wordt ook niet opgenomen.

Met mijn juridische kennis c.q. kennis van de Nederlandse taal is gelukkig niets mis, maar het is wel duidelijk dat je de zaken niet meer zo helder ziet. Wellicht toch eens wat hulp gaan zoeken?
V.W.B. mijn opmerkingen, is het zo dat wie de bal kaatst moet hem terug verwachten en ik ben van mening dat bedoelde persoon zonder enige kennis van mij, ongefundeerd commentaar gaf en daar ben ik niet van gediend
Hoi John-Brouwers,

Doel je op het huishoudboekje van SNS of op rood staan?
Het is technisch niet mogelijk om de data van het huishoudboekje aan te passen, omdat we werken met kalendermaanden.

Wat betreft rood staan: we berekenen pas debetrente vanaf de 4e dag dat je rood staat in een kalendermaand.

Kun je ons laten weten of je dit bedoelt?

Reageer