SNS

Beantwoord

De mobiel betalen app werkt niet op mijn Samsung S5

  • 18 november 2017
  • 6 Reacties
  • 631 Keer bekeken

Ik had gelezen dat na de laatste Samsung update op de S5 de mobiel betalen app problemen had.
Zijn deze problemen al opgelost want hij werkt nog steeds niet op mijn telefoon.
icon

Beste antwoord door PetervR 18 november 2017, 11:51

Hoi Ronald62,

Welkom op de community 🙂 Wat balen dat SNS Mobiel Betalen niet werkt. Heb je de app geïnstalleerd? Dan raad ik je aan om ‘m te verwijderen en opnieuw te registreren. Laat je weten of dat het probleem oplost?
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Ronald62,

Welkom op de community 🙂 Wat balen dat SNS Mobiel Betalen niet werkt. Heb je de app geïnstalleerd? Dan raad ik je aan om ‘m te verwijderen en opnieuw te registreren. Laat je weten of dat het probleem oplost?
Ja het is gelukt moest ook een instelling op de telefoon veranderen. Was even uitzoeken maar het is gelukt
Top dat het is gelukt. Fijn weekend verder 🙂
Ronald, het zal heel handig zijn als je hier vertelt welk instelling op je mobiele telefoon veranderd hebt waardoor de app nu wel werk. ik voermoed dat ik dezelfde probleem heb, want op mijn oude toestel werkte de app prima. Alvast bedankt.
Ronald, het zal heel handig zijn als je hier vertelt welk instelling op je mobiele telefoon veranderd hebt waardoor de app nu wel werk. ik voermoed dat ik dezelfde probleem heb, want op mijn oude toestel werkte de app prima. Alvast bedankt.

Goedemiddag kha, klopt het dat we net ook via WhatsApp contact hadden? Volgens mijn informatie moeten de problemen met de Samsung S5 zijn opgelost, maar ik begrijp dat de app op jouw toestel niet goed werkt.
@Ronald62 Weet je toevallig nog wat je vorig jaar hebt aangepast?
@ kha Laat je het weten als het maandag nog niet is opgelost? Dan trek ik een specialist aan z'n jasje.
Hallo Peter, klopt dat we via WhatsApp contact hadden. Tot nu toe werkt de SNS app nog niet, vandaar dat ik benieuwd was hoe Ronald62 dat opgelost heeft.

Reageer