SNS

Doorlooptijd aanvragen nieuwe digipas

• 8 augustus 2016
  • 3 Reacties
  • 752 Keer bekeken

Kreeg een bericht in mijn mailbox dat ik een nieuwe digipas moest aanvragen i.v.m. vervanging van de batterij. De nieuwe is aangevraagd, maar ik vraag me af hoe lang het duurt voordat die geleverd wordt. Krijg namelijk de melding dat mijn oude over 14 dagen geblokkeerd wordt. Ik ga binnenkort op vakantie. Kan ik de aanvraag voor de nieuwe digipas/blokkering van de oude digipas nog annuleren?

3 reacties

Hoi Gwen,

Allereerst van harte welkom op onze community. Ik heb je reactie verplaatst naar een nieuw topic.

Een nieuwe digipas wordt meestal binnen 4 werkdagen bezorgd. Wanneer heb je de nieuwe digipas aangevraagd? En wanneer en hoe lang ga je op vakantie? Als je de aanvraag uiterlijk 1 werkdag geleden hebt gedaan, dan kan ik de aanvraag annuleren. Als de digipas al onderweg is, dan moet ik een andere weg inslaan. Wist je dat je zonder digipas ook je betalingen kunt regelen? Dit doe je eenvoudig met de SNS Mobiel Bankieren app.

Heb je het topic 'Welkom op de community' al gelezen? Als je het leuk vindt, dan mag je jezelf voorstellen aan de andere leden in de ‘Koffiekamer’.
Hi Gwen,

Een aanvulling op mijn eerdere reactie. De mail die je hebt ontvangen is vermoedelijk niet door ons gestuurd; het is waarschijnlijk een phishingmail gestuurd door criminelen om persoonlijke gegevens afhandig te maken. Als je via de link in de mail een nieuwe digipas hebt aangevraagd, wil je dan contact opnemen met onze klantenservice op het telefoonnummer: 030 - 633 30 00. Dan kijken we direct na of er sprake is van phishing.
Oh Oh, hopelijk nog op tijd!
SNS stuurt NOOIT dit soort mailtjes.
Klik NOOIT op links in een mail als je niet 200% zeker bent van de afzender (en dan nog oppassen).
Bel altijd even naar de SNS (of vraag hier) voordat je iets met een mailtje gaat doen!
-
Gwen, ik hoop voor je dat je op tijd was. Desondanks prettige vakantie.
Groet,
Ben 🆒
PS Dat is even schrikken!

Reageer