SNS

Vraag

Falen van Mobiel Betalen

  • 18 juni 2020
  • 0 Reacties
  • 301 Keer bekeken

Ik ondervind alweer een week problemen met mobiel betalen. Vele keren herinstalleren helpt geen zier.

Van de SNS-winkel krijg ik te horen dat dit probleem voor virtuele VPay-passen al geruime tijd bekend is en dat daarom standaard de Maestro-versie wordt gedownload sinds 16 april.

Helaas is dat niet waar. Ook na drie keer herinstalleren de afgelopen week blijft het een virtuele VPay-pas.

En de reden van het annuleren van betalingen is nog in onderzoek.

Conclusie:

  1. Er is al twee maanden bekend dat er iets fout gaat, maar dat wordt niet als storing bekend gemaakt. Waar blijft die beroemde transparantie van SNS?
  2. de “work-around” om standaard Maestro-passen uit te delen werkt ook niet, en de SNS-winkels zijn daarvan niet op de hoogte.

Volgens mij gaat er iets grondig mis in de communicatie (en de techniek natuurlijk).

Vraag: Wat gaat SNS eraan doen?


0 reacties

Geen reactie

Reageer