SNS

Fout bij overboeken via adresboek in de mobiele app

  • 30 september 2018
  • 10 Reacties
  • 821 Keer bekeken

Bij het overboeken kan je naast het veld "Naam ontvanger" klikken op je adresboek. Erg handig voor veel gebruikte rekeningen. Als ik hierop klik en ik kies een ontvanger dan stopt de app. Dit is ongeveer sinds 1 a 2 weken. Krijg echter geen foutcode in beeld.

Als ik de naam invul in het veld "naam ontvanger" en ik kies dan een opgeslagen rekening uit het adresboek, dan gaat het wel goed. Snap niet waarom dit wel werkt.

Aanvullende informatie: ik maak nog steeds gebruik van dezelfde internet verbindingen

10 reacties

Per ongeluk 2x keer overgemaakt naar dezelfde rekening
Per ongeluk 2x keer overgemaakt naar dezelfde rekening

Dit staat hier los van. Maakt namelijk niet uit welke rekening uit het adresboek wordt gekozen.
Klik je op naam A uit het adresboek, dan error.
Type je naam A deels in en je selecteert deze dan uit de voorgestelde lijst dan geen probleem.
Badge +2
Goedemorgen P.F.,

Wat lastig dat het adresboek niet werkt zoals het hoort. Het is fijn dat je een duidelijke omschrijving van het probleem geeft. Bij de specialisten heb ik nagevraagd of dit een bekende foutmelding is, maar er ging geen belletje rinkelen bij mijn collega. Verwijder je de app en installeer je hem opnieuw? Ik hoor graag of het adresboek daarna weer werkt zoals het hoort. Als dat niet het geval is, dan maak ik er een melding van zodat de specialist kan onderzoeken wat er aan de hand is.
... Verwijder je de app en installeer je hem opnieuw....

Helaas ook geen oplossing. Dit had ik voor deze post reeds twee maal gedaan :-(

Na de error kan je via de app feedback geven. Dit ook reeds twee maal ingevuld. Mogelijk kunnen de specialisten hier eens naar kijken?

GSM: Nokia 8 Sirocco met Android.One (8.1.0)
Goedemorgen P.F,

Voor de zekerheid wil ik graag weten of je de nieuwste versie van de app gebruikt, die is deze week live gegaan. Als je in de nieuwste versie de foutmelding ziet, dan schakel ik een specialist in. Stuur je daarvoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en het 3-cijferige kaartnummer van je SNS Wereldpas naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Fout bij overboeken via adresboek in de mobiele app'?
Zojuist nieuwste versie geprobeerd maar helaas...Crash op zelfde moment.
Ook de nieuwe app Sl!m stopt na het aanklikken van een rekening uit het adresboek.
Ik zal een e-mail sturen met de gevraagde gegevens...
Het e-mail adres wencare@sns.nl is blijkbaar niet correct....

"Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en probeer het bericht opnieuw te verzenden."


Gevonden ! : webcare@sns.nl
Via ander bericht op dit forum... 😉
Het e-mail adres wencare@sns.nl is blijkbaar niet correct....

"Het door u ingevoerde e-mailadres is niet gevonden. Controleer het e-mailadres van de geadresseerde en probeer het bericht opnieuw te verzenden."




Gevonden ! : webcare@sns.nl
Via ander bericht op dit forum... ;-)


Top dat je het juiste mailadres hebt gevonden. We hebben je bericht ontvangen 🙂 Ik pas het foutieve mailadres in dit topic aan om verwarring te voorkomen.
maar waarom zou hier je gegevens geven ga naar de bank toe en kijk wat zei daar voor jouw kunnen doen
maar waarom zou hier je gegevens geven ga naar de bank toe en kijk wat zei daar voor jouw kunnen doen

Hoi Cheryl1971,

Welkom op de SNS Community. We vragen gegevens per mail zodat ze niet hier op het openbare forum staan. Deze gegevens gebruiken we om de klantgegevens op te vragen in onze systemen en een oplossing te zoeken.

Reageer