Beantwoord

Foutmelding Mijn.SNS

• Aan het opstarten
  • 0 reacties
Waarop verschijnt telkens onderstaande foutmelding bij het verzenden van een betaling met de digipas.

Er gaat iets fout:
Het opgegeven en het berekende getal verschilt.

De digipas vertoont geen "fail" of andere foutmelding. Na contact opgenomen te hebben met de servicelijn wordt aangegeven dat er problemen zijn met "Mijn SNS", voorstel is dit dan ook op de site te vermelden anders blijft men de fout bij zichzelf zoeken.

Verder geeft de site m.i.v. heden aan dat ik een verouderde browser heb en tenminste versie IE8.0 nodig heb, terwijl ik IE10.0 heb. Wanneer zijn de problemen opgelost?
icon

Beste antwoord door Tibor 4 juli 2013, 15:38

Waarop verschijnt telkens onderstaande foutmelding bij het verzenden van een betaling met de digipas.

Er gaat iets fout:

De digipas vertoont geen "fail" of andere foutmelding. Na contact opgenomen te hebben met de servicelijn wordt aangegeven dat er problemen zijn met "Mijn SNS", voorstel is dit dan ook op de site te vermelden anders blijft men de fout bij zichzelf zoeken.

Verder geeft de site m.i.v. heden aan dat ik een verouderde browser heb en tenminste versie IE8.0 nodig heb, terwijl ik IE10.0 heb. Wanneer zijn de problemen opgelost?

Hallo Frank,

Vervelend dat de overboeking niet lukte. Is het inmiddels wel gelukt? Er zijn in ieder geval op dit moment geen problemen met Mijn SNS bekend.

Als dit niet het geval is, kun je dan aangeven om welk soort overboeking het precies gaat? Dan zoeken we dit graag voor je uit.

Waarschijnlijk ligt dit aan de instellingen op je computer. Dit kun je als volgt oplossen:

Druk op 'F12'. Als je hierna de Browser- en Documentmodus verandert naar IE 8 of hoger is het weergaveprobleem waarschijnlijk verholpen.

Bekijk origineel

4 Reacties

Er gaat iets fout:

Hallo Frank,

Vervelend dat de overboeking niet lukte. Is het inmiddels wel gelukt? Er zijn in ieder geval op dit moment geen problemen met Mijn SNS bekend.

Als dit niet het geval is, kun je dan aangeven om welk soort overboeking het precies gaat? Dan zoeken we dit graag voor je uit.

Waarschijnlijk ligt dit aan de instellingen op je computer. Dit kun je als volgt oplossen:

Druk op 'F12'. Als je hierna de Browser- en Documentmodus verandert naar IE 8 of hoger is het weergaveprobleem waarschijnlijk verholpen.
Ik heb dit ook. Wat nu?
Afgezien van bovenstaande foutmelding kan ik regelmatig niet eens inloggen. Dan krijg ik dit te zien:

Er gaat iets fout:
Het inloggen op Mijn SNS is niet gelukt. Controleer het serienummer van je digipas en probeer het opnieuw. Lukt het niet, dan is je digipas mogelijk geblokkeerd. Kijk op Digipas geblokkeerd.

Toch was ik zonet wel gewoon ingelogt. Na 1 overboeking kreeg ik de melding:

Er gaat iets fout:

Ik vind dit erg raar en lastig, want ik ga met een paar dagen op vakantie. Wat nu?
marjoleinhage schreef:

Toch was ik zonet wel gewoon ingelogt. Na 1 overboeking kreeg ik de melding:

Er gaat iets fout:

Goedemorgen Marjolein,

Allereerst welkom op de community.

Bij bovenstaande foutmelding is het vaak zo dat je digipas defect is. Ik raad je daarom aan om een nieuwe digipas aan te vragen. Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende timing is, zo net voor je vakantie.

Maak je al gebruik van de SNS Mobiel Bankieren app? Met behulp van deze app kun je tijdens je vakantie toch nog je bankzaken regelen. Als je buiten Europa op vakantie gaat, vergeet je dan niet 'Pinnen buiten Europa' aan te zetten?

Ik wens je een hele fijne vakantie toe! En tot snel op SNS Community. Heb je het topic 'Welkom op de community' ook al doorgelezen?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)