SNS

Beantwoord

Functionaliteit verzekeren in Mijn SNS verder uitbreiden?

• 18 maart 2011
  • 4 Reacties
  • 12283 Keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Sinds kort heb ik een aantal verzekeringen bij SNS bank. Ik zag dat deze verzekeringen netjes zichtbaar worden in "Mijn SNS", waar ik ook mijn geldzaken regel. Alleen blijft het daarbij; naast polisnummer en ingangsdatum stelt het verder weinig voor.

Als ik kijk naar de concurentie zoals Ditzo.nl, dan zie ik dat je via de website (in "Mijn Ditzo") je polis kunt inzien, inclusief de gekozen dekking, polisvoorwaarden (in begrijpelijke taal geschreven), premie, polishistorie en schadeverleden. Ook kun je de polis wijzigen en/of beeindigen langs diezelfde weg.

Is SNS van plan om de functionaliteit "Verzekeringen" in Mijn SNS verder in te vullen? Zo ja; wanneer?
icon

Beste antwoord door Odette 25 maart 2011, 09:54

Namens Mark het volgende antwoord:

We zijn volop bezig met het verder optimaliseren van de verzekeringsproducten en aanbiedingswijze. De afgelopen periode is er een nieuwe aanvraagmodule gelanceerd. In april komen er weer nieuwe functionaliteiten bij. Ook staan de verzekeringen (bij de meeste klanten sinds kort) zichtbaar in Mijn SNS. In de toekomst willen we dit zeker verder ontwikkelen met dekkingen maar ook met mogelijkheid voor bijvoorbeeld wijzigingen. Op dit moment kan ik niet aangeven wanneer dit gaat gebeuren. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn op dit gebied, laat ik het weten.
Bekijk origineel

4 reacties

in de eerste helft van 2010 zag je ook het bedrag dat je per verzekering verschuldigd was en per wanneer de premie verschuldigd is.

?

==
Reputatie 2
Badge +1
Je bedoelt dat het nu dus slechter is geworden?!
HI Stefan, jouw vraag heb ik doorgespeeld, ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Odette
Namens Mark het volgende antwoord:

We zijn volop bezig met het verder optimaliseren van de verzekeringsproducten en aanbiedingswijze. De afgelopen periode is er een nieuwe aanvraagmodule gelanceerd. In april komen er weer nieuwe functionaliteiten bij. Ook staan de verzekeringen (bij de meeste klanten sinds kort) zichtbaar in Mijn SNS. In de toekomst willen we dit zeker verder ontwikkelen met dekkingen maar ook met mogelijkheid voor bijvoorbeeld wijzigingen. Op dit moment kan ik niet aangeven wanneer dit gaat gebeuren. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn op dit gebied, laat ik het weten.

Reageer