SNS

Beantwoord

Functioneert de punt op het numerieke toetsenbord niet als komma?

• 12 december 2016
  • 10 Reacties
  • 5468 Keer bekeken

De punt op het numerieke toetsenblok op mijn smartphone functioneert niet als scheidingsteken tussen euro en centen.
icon

Beste antwoord door Lisa 13 december 2016, 13:52

Op welk type en merk telefoon gebruik je de app? Als je de cijfers van het bedrag voor de komma invult, dan verdwijnen de nullen inderdaad. Linksonder staat een komma. Als je deze aanklikt, dan kun je de getallen achter de komma invullen. Begrijp je wat ik bedoel?
Bekijk origineel

10 reacties

Badge +2
Goedemiddag n.d.eck,

Leuk om je terug te zien op de community. Bedoel je dat je een komma in het bedrag wil zetten en dat dit niet lukt? Maak je gebruik van de SNS Mobiel Bankieren app of log je via je telefoon in op Mijn SNS? Als je meer uitleg geeft, dan help ik je verder.
Ik gebruik de Bankieren app. Had het eerst al gemerkt met boeken vanaf spaarrekening naar lopende rekening, dacht dat alleen hele euro's mochten, maar nu ook met betalingen vanaf lopende rekening. Ik kan het omzeilen ( ben ik nu achter) door eerst door te klikken en dan achter de komma te gaan staan en met kruisje de nullen weg te halen en de juiste centen in te vullen.
Dit probleem is volgens mij vrij nieuw.
Badge +2
In de SNS Mobiel Bankieren app vul je het bedrag in dat je over wil maken. Als je klikt op 'Overboeken', dan staat er standaard € 0,00 ingevuld. Zodra je hierop klikt, dan verschijnen de cijfers die je kunt invullen. Bij mij staat dan links onderaan het komma teken. Als je geld overmaakt via Mijn SNS, dan is er een apart hokje voor hele euro's en een apart hokje voor de centen. Is dit bij jou anders?
Dat klopt, totdat ik de cijfers intoets, dan verdwijnt ,00 en als ik dan rechts tweede vakje van onder de punt intoets reageert hij niet.En als ik zeg volg. zet hij er ,00 achter en gaat naar naam ontvanger. Dan kan ik terug door achter ,00 te gaan staan en met x twee plekken terug en de centen in te voeren.
Op welk type en merk telefoon gebruik je de app? Als je de cijfers van het bedrag voor de komma invult, dan verdwijnen de nullen inderdaad. Linksonder staat een komma. Als je deze aanklikt, dan kun je de getallen achter de komma invullen. Begrijp je wat ik bedoel?
Linksonder staat geen komma bij mij. Ik heb een samsung J5.
Wat merkwaardig dat er bij jou geen punt of komma staat. Wil je een schermprint maken en mailen naar: webcare@sns.nl o.v.v. ‘Community - Functioneert de punt op het numerieke toetsenbord niet als komma?’. Dan zoek ik verder naar een oplossing.
Ik gebruik ook de mobiele SNS app. Als ik geld wil overmaken, staat er in het veld achter het euro-teken inderdaad 0,00. Als ik op dat veld klik, komt het toetsenbord van mijn telefoon tevoorschijn; dus met alle letters, cijfers, symbolen, etc. Er komt bij mij geen specifiek numeriek toetsenbord naar voren. Ik heb een HTC Desire X.
Net de nieuwe update geinstalleerd en nu functioneert het weer. De punt is weer het scheidingsteken tussen euro's en centen. Bedankt voor de update.
Dat is goed nieuws, ik ben blij dat het weer werkt.

Reageer