SNS

Beantwoord

Gebruik huishoudboekje

• 1 januari 2015
  • 4 Reacties
  • 586 Keer bekeken

waar vind ik informatie over gebruik van huishoudboekje?Goed voornemen van 2015 om vanaf nu te gaan bijhouden
icon

Beste antwoord door Kirsty 2 januari 2015, 12:54

Hoi Marga,

Allereerst een gelukkig nieuwjaar gewenst en welkom op de community. Ik heb je topic verplaatst naar het gedeelte over Mijn SNS.

Wat een goed voornemen, dat moet vast goedkomen 🙂.
Via deze link kom je uit bij de handleiding van het online huishoudboekje.
Laat je het weten als je er niet uitkomt?

Omdat dit je eerste bericht is, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien is het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf eventueel voorstellen in de Koffiekamer.

Tot ziens op de community!
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +1
Hoi Marga,

Allereerst een gelukkig nieuwjaar gewenst en welkom op de community. Ik heb je topic verplaatst naar het gedeelte over Mijn SNS.

Wat een goed voornemen, dat moet vast goedkomen 🙂.
Via deze link kom je uit bij de handleiding van het online huishoudboekje.
Laat je het weten als je er niet uitkomt?

Omdat dit je eerste bericht is, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien is het leuk om het topic ‘Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf eventueel voorstellen in de Koffiekamer.

Tot ziens op de community!
ik snap geen reet van het gebruiken van het huishoudboekje hoe ik die kan gebruiken terwijl ik dan wel wil
ik snap geen reet van het gebruiken van het huishoudboekje hoe ik die kan gebruiken terwijl ik dan wel wil

Een hele goede morgen. Heb je de handleiding al doorgelezen?
Badge +1
Goedenavond Groeneveld-vanderHeijden,

Welkom op de community. Ik zie dat Sjaakie93 me voor is geweest; ik wilde je inderdaad attenderen op de handleiding. Dank Sjaakie93 🙂.
Laat je weten of je na het doorlopen van de handleiding wel uit de voeten komt met het huishoudboekje? Je bent uiteraard ook altijd welkom in een SNS Winkel voor hulp.

Tot snel. Heb je het topic ‘Welkom op de community’ al gelezen? In de Koffiekamer kun je je voorstellen en meer over andere leden lezen.

Reageer