Gebruik jij de Mijn SNS light versie om te internetbankieren?

• Oud Moderator
  • 915 reacties
Naast onze mobiele app en internetsite hebben we ook een mobiele site (m.snsbank.nl). De mobiele site geeft onder andere de mogelijkheid om in te loggen op een Mijn SNS light versie. De Mijn SNS light versie is beperkt tot het inzien van je transactieoverzicht en het doen van SEPA overboekingen.

Omdat de mobiele site eigenlijk overbodig wordt als de responsive homepage van SNS live gaat, willen we deze omgeving uitzetten. Voordat we dit doen, willen we graag weten waarom deze groep klanten de light versie van Mijn SNS gebruikt.

Gebruik jij de Mijn SNS light versie? Dan horen we graag waarom je hiervan gebruik maakt.

12 Reacties

De 'light' versie van de website gebruik ik eigenlijk nooit. Ik mis domweg te veel functionaliteiten. Ik gebruik liever de app. Sterker nog: ik zou het zelfs fijn vinden als deze 'light' versie snel verdwijnt, want als ik nu iets met beleggen wil doen op mijn mobiel, moet ik naar de website, en deze komt dan standaard met de 'light' versie, waar ik niets aan heb omdat ik daar niet de link heb naar de beleggen omgeving. Ik moet dan eerst weer de desktop variant van de SNSbank pagina opvragen om daarna na het inloggen alsnog naar de beleggen omgeving te gaan. Kortom: van mij mag deze weg.

NB: ik zou het wel fijn vinden als (profiel)beleggen ook onderdeel wordt van de app, of op zijn minst ook responsive ;)
Ik gebruik (zelf op mijn Windows Phone) de light versie niet. Opruimen met die ouwe legacy bende. Wat Stefan ook zegt, toevoegen van de zaken die nog ontbreken aan de app....of via de responsive website :)
Light versie?
Nooit van gehoord!
Was er niet, is er niet.
Daag!
Groet,
Ben :cool:
BigBen schreef:

Light versie?
Nooit van gehoord!
Was er niet, is er niet.
Daag!
Groet,
Ben :cool:

Ik zeg...3 tegen 0 ...dus afvoeren maar, voordat er straks een verdwaalde 'light' fan zich gaat melden :)
Zelfs ik gebruik hem niet
@Olaf: kun je inzage geven in hoe vaak de 'light' versie wordt gebruikt door klanten in relatie tot het gebruik van de app of de 'full' versie van de website op mobiele apparaten?
Als het om een score gaat, wil ik wel meestemmen.
Ik bankier helemaal niet mobiel... of je zou de pinpas daartoe moeten rekenen. Maar ik kan me voorstellen dat je de smartphone niet te zwaar wilt beladen...
Koos schreef:

Als het om een score gaat, wil ik wel meestemmen.
Ik bankier helemaal niet mobiel... of je zou de pinpas daartoe moeten rekenen. Maar ik kan me voorstellen dat je de smartphone niet te zwaar wilt beladen...

Een Smartphone zwaar belasten:? Volgens mij doe je dat alleen door een een grafisch intensieve applicatie (spelletje?) op te starten?
Je hebt de clou gemist, denk ik. Maar het was dan ook een flauw grapje.
Koos schreef:

Je hebt de clou gemist, denk ik. Maar het was dan ook een flauw grapje.

Snapte natuurlijk wel wat je bedoelde Koos :cool:
stefan schreef:

@Olaf: kun je inzage geven in hoe vaak de 'light' versie wordt gebruikt door klanten in relatie tot het gebruik van de app of de 'full' versie van de website op mobiele apparaten?

Hoi Stefan,

Als we de actieve light versie gebruikers tegen de actieve mobiele app en internet gebruikers zetten, dan is dat minder dan 0,1%. Het gaat dus om een kleine groep gebruikers.
:S Ow, dat is inderdaad heel weinig.

Zodra de 'Mijn SNS' omgeving (website) inderdaad responsive is geworden, dan is er een goed alternatief voor de mensen die geen app kunnen of willen gebruiken op hun telefoon. Dan zal het gebruik van de 'light' versie waarschijnlijk tot nul gereduceerd worden...

Mijn mening is bij deze gesterkt (opdoeken van de 'light' versie) :8

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P