Vraag

Geen transacties in huishoudboekje?


  • Goed op dreef
  • 7 reacties
Is er weer een storing in het huishoudboekje? Na 8 oktober zie ik hierin geen transacties meer terwijl er wel transacties zijn gedaan.

7 Reacties

Hoi Tolels,

Er is op dit moment geen storing bekend. Wat vreemd dat je geen transacties meer ziet. Heb je F5 al gebruikt en de pagina ververst? Ik zet je vraag door naar mijn collega. Mail je je postcode, huisnummer en geboortedatum naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Community - Geen transacties in huishoudboekje?' Zodra ik meer weet, hoor je van me.
Dit is een (lang) bekende bug in het huishoudboekje. Zodra je (opnieuw) een periode kiest (bijvoorbeeld 6 maanden), worden de laatste transacties gewoon zichtbaar.
Update: ik ben te voorbarig geweest (mijn excuses richting totels); bij mij zijn er ook geen transacties zichtbaar na 7 oktober. Ook niet als ik een refresh doe of een andere periode selecteer zoals ik in mijn vorige post schreef.

Kennelijk is er toch iets mis met de aanlevering van transacties richting het huishoudboekje bij totels en mij.
Bedankt voor de update, Stefan. Mail je je postcode, huisnummer, geboortedatum en achternaam naar webcare@sns.nl o.v.v 'Community - Stefan - Geen transacties in huishoudboekje?'? Dan schakel ik een specialist in.
Ik zie geen transacties na 9 oktober. Dit probleem komt vaker voor.
Hoi roslan1,

Welkom op de community :) Goed dat je je gegevens hebt gemaild. Zodra ik meer weet, kom ik erop terug.
Zojuist gezien dat de transacties tot 17 oktober zichtbaar zijn in mijn huishoudboekje. Kennelijk is de storing verholpen.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)