SNS

Beantwoord

Geweigerde betaling

• 19 januari 2018
  • 6 Reacties
  • 6724 Keer bekeken

In mijn overzicht 'Geweigerd' staat 1 post die ik graag wil verwijderen, maar dat lukt niet. Deze betaling kan namelijk nooit uitgevoerd worden. Waarom kan ik die niet gewoon verwijderen.?
icon

Beste antwoord door PetervR 20 januari 2018, 09:49

Hoi interspeed,

Welkom op de community 🙂 Je kunt een geweigerde betaling niet verwijderen, deze verdwijnt na 3 maanden vanzelf.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge

Is het inmiddels mogelijk om een ‘geweigerde betaling’ zelf handmatig te verwijderen?

(blijkt 5 jaar geleden al op een wensenlijst te hebben gestaan)

Hoi interspeed,

Welkom op de community 🙂 Je kunt een geweigerde betaling niet verwijderen, deze verdwijnt na 3 maanden vanzelf.
Reputatie 2
Badge

Hoi interspeed,

Welkom op de community Je kunt een geweigerde betaling niet verwijderen, deze verdwijnt na 3 maanden vanzelf.

Deze vraag komt al minstens 5 jaar regelmatig terug. Misschien toch eens tijd om er nog een keer goed naar te kijken.

Reputatie 3

Op dit moment staat deze aanpassing nog niet gepland. Bedankt dat jullie het weer onder de aandacht brengen. Dit geef ik door.

Reputatie 2
Badge

Op dit moment staat deze aanpassing nog niet gepland. Bedankt dat jullie het weer onder de aandacht brengen. Dit geef ik door.

Mocht iemand zich afvragen waarom het zo rustig is op dit forum...Wel hierom.

Onder andere

Mocht iemand zich afvragen waarom het zo rustig is op dit forum...Wel hierom.

Onder andere

Ik zou het eerder timide, uit het veld geslagen, moedeloos, niet gehoord, aan het lijntje gehouden oid willen noemen.

Groet,

Ben 

Reageer