SNS

Beantwoord

Grote digipas?

• 6 november 2014
  • 79 Reacties
  • 14332 Keer bekeken

Toon eerste bericht

79 reacties

Kunnen we niet van de digipas af? Er kan toch een optie zijn voor two way authenthication via je mobiel?
Voor mensen zonder smartphone is de digipas OK, maar ik heb dat ding nooit bij me en m’n mobiel altijd...
ING heeft het al lang...

Dan begrijp ik je probleem niet. Je kunt met je mobiel betalen, dus je hoeft toch niet van je digipas af want die gebruik je niet?
Kunnen we niet van de digipas af? Er kan toch een optie zijn voor two way authenthication via je mobiel?
Voor mensen zonder smartphone is de digipas OK, maar ik heb dat ding nooit bij me en m’n mobiel altijd...
ING heeft het al lang...

Hoi Jeroenji, welkom op de community 🙂 Bedoel je dat je een overboeking via Mijn SNS (internetbankieren) wil bevestigen met de Mobiel Bankieren app in plaats van de digipas? Dat is niet mogelijk. Je kunt wel overboekingen tot € 1.000 per dag via de app doen en bevestigen met je mobiele pincode. Je stelt eenmalig je daglimiet in en bevestigt dit met je digipas. Daarna doe je de overboekingen met je mobiele pincode. Op deze manier is het niet nodig om altijd je digipas bij je te hebben om je bankzaken te regelen.
Het gaat niet om betalingen, dat kan via de app. Er zijn echter dingen die niet via de app kunnen (rood staan regelen/opheffen, overzichten downloaden etc.).
Als SNS zou ik toch eens een ING rekening nemen. Die looen erg voor op de concertenten en daar regel je sommige dingen uitsluitend online maar zit je digipasfunctionalisteit in de app verwerkt (goedkeuringen).
Badge +2
Op dit moment zijn er geen plannen om de digipas voor deze handelingen af te schaffen. Ik kan me voorstellen dat je het handig zou vinden als je dit te allen tijden kunt regelen, ook als je geen digipas bij je hebt. In dat opzicht kan ik je nu niet blij maken.

Reageer