SNS

Help, ik ben een nieuwe klant

• 6 augustus 2016
  • 2 Reacties
  • 442 Keer bekeken

Sinds kort klant van SNS geworden en nu al bijzonder ontevreden. Na aanmelding werden we bedolven onder allerlei onduidelijke brieven en we moesten zelfs thuis blijven om een EC pas te krijgen. De grootste verbazing; SNS werkt nog met een stokoude digipas om in te kunnen loggen. Daar zijn andere banken toch stukken moderner.

Vervolgens ruim een week bezig geweest voordat de EC pas werkte, je moet via een chaotische website je digipas in gebruiknemen. Vervolgens was de website klaar, dacht ik. Later bleek dat de EC pas ook nog geactiveerd moest worden.

Na een week werkt de digicode niet meer, krijg ik na het opnieuw aanvragen de mededeling, dat er een nieuw wachtwoord per post wordt opgestuurd!

Conclusie: klantonvriendelijke website, chaotische correspondentie en onduidelijke processen zullen veel nieuwe klanten snel in zwaar gefrustreerde klanten veranderen. Tot overmaat van ramp lees ik na 1 week, dat je nu 1 jaar gratis krijgt.

2 reacties

Sinds kort klant van SNS geworden en nu al bijzonder ontevreden. Na aanmelding werden we bedolven onder allerlei onduidelijke brieven en we moesten zelfs thuis blijven om een EC pas te krijgen. De grootste verbazing; SNS werkt nog met een stokoude digipas om in te kunnen loggen. Daar zijn andere banken toch stukken moderner.

Vervolgens ruim een week bezig geweest voordat de EC pas werkte, je moet via een chaotische website je digipas in gebruiknemen. Vervolgens was de website klaar, dacht ik. Later bleek dat de EC pas ook nog geactiveerd moest worden.

Na een week werkt de digicode niet meer, krijg ik na het opnieuw aanvragen de mededeling, dat er een nieuw wachtwoord per post wordt opgestuurd!

Conclusie: klantonvriendelijke website, chaotische correspondentie en onduidelijke processen zullen veel nieuwe klanten snel in zwaar gefrustreerde klanten veranderen. Tot overmaat van ramp lees ik na 1 week, dat je nu 1 jaar gratis krijgt.

Goedemorgen, ik had geen enkel probleem om alles te regelen. Je kan ook de app van de SNS bank gebruiken om te betalen. De digipas gebruik ik al niet meer, behalve voor betalingen boven de € 500,-

Je typt een mooi verhaal en blijkbaar werkt het voor jou allemaal, zullen we maar zeggen, niet echt lekker. Dat is mooie speelruimte voor de SNS om het voor jou beter te maken.

Als laatste wilde ik nog even terugkomen dat je las dat je nu een jaar gratis van SNS betalen gebruik kan maken. Ik zou zeggen, bel even lekker op met je mobiel naar het nummer van de SNS en maak gebruik van je verkoopskills :)

Zo doe ik het zowat met alles tegenwoordig. Ik hoef je echt niet te vertellen hopelijk dat je zelf overal achteraan moet in deze tijden om je gelijk te krijgen. Ik wil niet overdrijven, maar van bedrijven krijg ik veel "gratis" in deze tijden. Dit zeg ik niet omdat ik bedrijven "uitmelk", maar wanneer ik weet dat ik in mijn recht sta zal ik er alles voor doen om het maximale eruit te krijgen.

Ik ben zowat een halve verkoper cq. psycholoog aan de telefoon geworden. Van 3 maanden gratis internet tot beschermers voor onder de stoelen en een nieuwe lamp toen deze inzakte. En dit zijn slechts enkele voorbeelden.

Ik weet niet wat jouw "skills" zijn. Zo te zien kan je aardig Nederlands typen dus wellicht pak jij het via een andere manier aan om je "jaartje gratis" te claimen 😉 Maar zelf hou ik van de directe (ik ben het grote slachtoffer) rolletje tegen het bedrijf.

Overigens, welkom op de community :)

We hopen je nog vaak te zien..en ik ben benieuwd wat jij in huis hebt om je jaar gratis alsnog te krijgen.

Ik zou even die app instaleren..das een mooi dingetje voor het betalen..en daarnaast even goed kijken bij "instellingen" op mijnsns.nl. Daar kan je bijv. instellen dat je met de app geld (tot bijv. een bepaald bedrag) kan overmaken naar onbekende rekeningen. Hiervoor moet je echter wel de digipass gebruiken om te "accoderen".

Heel veel succes en ik benieuwd wat je in de wacht kan slepen en wat je ervaringen zijn met de app van de SNS op de smartphone.
Goedemorgen Kareltjest2,

Allereerst welkom op de community. Ik vind het rot om te lezen dat onze dienstverlening je tot nu toe niet goed is bevallen. Sjaakie93 geeft met zijn bericht aan dat klanten de website verschillend ervaren. Alle feedback is waardevol en nemen we serieus om de website gebruiksvriendelijker te maken; bedankt hiervoor.

Werkt Mijn SNS op dit moment of kan ik nog ergens bij assisteren? Sjaakie93 geeft een goede tip over onze app. Hier lees je er alles over.

SNS Betalen is door Money View uitgeroepen tot beste betaalrekening in Nederland. We bieden de betaalrekening daarom deze maand 1 jaar gratis aan als je daarnaast ook gebruikmaakt van de overstapservice. Ben je hiervan op de hoogte? Ik kan me voorstellen dat je het zuur vindt dat je de rekening buiten de actieperiode hebt geopend. Sjaakie93 geeft aan om te bellen met onze klantenservice, maar je mag ons ook benaderen via webcare@sns.nl. Stuur je je postcode, huisnummer en geboortedatum mee o.v.v. ‘Community – Kareltjest2 – Nieuwe klant’?

Heb je het topichttps://forum.snsbank.nl/over-sns-community-110/welkom-op-de-community-8170 al gelezen? Als je het leuk vindt, mag je jezelf voorstellen aan de andere leden in de https://forum.snsbank.nl/koffiekamer-44 .

Reageer