SNS

Vraag

Hoe activeer ik mijn nieuwe digipas?

• 7 januari 2020
  • 1 Reactie
  • 2850 Keer bekeken

ik heb vandaag de nieuwe digd ontvangen heb alles gedaan zoals vermeld de activatiecode ingevoerd en een nieuwe 5 cijferige pincode gemaakt nu wil ik een betaling doen en geeft ie aan de pincode is onjuist wat kan ik hier aan doen de vorige digd was leeg is dan soms de pincode van 't ene nog in werking dat hij daarom zegt pincode onjuist ik kan maar3 x proberen

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @liel,

Welkom op de community, de mensen achter de schermen van SNS helpen je graag.

Wat nou onhandig dat je geen betaling kunt doen met je nieuwe digipas. Deze moet je inderdaad activeren voordat je hem kunt gebruiken. Dat doe je met de activeringscode. Voor de veiligheid krijg je die apart toegestuurd met de post. Op onze site leggen we stapsgewijs uit hoe je je digipas kunt activeren

Uit je reactie maak ik op dat je misschien al wel een pincode hebt ingesteld en niet precies weet wat je moet doen. Ook problemen met je digipas los je makkelijk op, hier lees je de oplossingen. Kom je er niet uit en heb je snel onze hulp nodig? In dat geval kun je bellen met een medewerker van de SNS Klantenservice, ook telefonisch helpen we je graag. Lukt het zo Liel? Ik hoor graag van je. 

Reageer