SNS

Beantwoord

Hoe kan ik een serienummer van een oude digipas verwijderen

• 14 mei 2016
  • 2 Reacties
  • 964 Keer bekeken

Bij het betalen met behulp van de app en mijn digipas kiest de app altijd standaard het serienummer van mijn oude digipas.
Hoe kan ik dit serienummer van de oude digipas verwijderen ?
icon

Beste antwoord door BigBen 14 mei 2016, 10:15

Bij het betalen met behulp van de app en mijn digipas kiest de app altijd standaard het serienummer van mijn oude digipas.

Hoi Gerrit 1963,
welkom in onze SNS community.
Sorry, ik had onderstaand verhaal al geschreven en lees je bericht nog eens en zie "App". Dat gaat waarschijnlijk iets anders, maar die gebruik ik niet.
Ik heb in soort gelijke situaties soms met Delete (del) of Backspace, dat weg kunnen halen en het nieuwe kunnen intikken.
Als dat niet wil, zul je waarschijnlijk in je browser instellingen alle opgeslagen gegevens moeten wissen. Dat is vaak te vinden in uinstellingen en dan bij paswords opslaan / formulieren invullen enz.
Als je het niet lukt / kunt vinden, laat even weten welke browser je gebuikt.
Alvast fijne pinksterdagen.
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Gerrit 1963,
welkom in onze SNS community.
Sorry, ik had onderstaand verhaal al geschreven en lees je bericht nog eens en zie "App". Dat gaat waarschijnlijk iets anders, maar die gebruik ik niet.
Ik heb in soort gelijke situaties soms met Delete (del) of Backspace, dat weg kunnen halen en het nieuwe kunnen intikken.
Als dat niet wil, zul je waarschijnlijk in je browser instellingen alle opgeslagen gegevens moeten wissen. Dat is vaak te vinden in uinstellingen en dan bij paswords opslaan / formulieren invullen enz.
Als je het niet lukt / kunt vinden, laat even weten welke browser je gebuikt.
Alvast fijne pinksterdagen.
Groet,
Ben 🆒
Badge +1
Goedemorgen Gerrit 1963,

Allereerst welkom op de community. Laat je weten of je eruit komt met de hulp van Ben?

@Ben Dankjewel 🙂.

Als je het leuk vindt om jezelf voor te stellen aan de andere leden, dan kun je dat doen in de Koffiekamer. In het topic ‘Welkom op de community’ kun je alles over de gebruiken van de community lezen.

Reageer