Beantwoord

Hoe kan ik in mijnsns.nl gegevens vergelijken met anderen?

Op mijnsns.nl is een optie "vergelijk met anderen over een periode van 12 maanden". Deze optie staat bij het overzicht. Kan het kloppen dat deze functie is uitgezet omdat ik hem namelijk niet kan aanvinken momenteel.
icon

Beste antwoord door Stefan 13 april 2015, 14:51

Hi Sjaakie93,

Ik vermoed dat je hier een functie in het SNS huishoudboekje bedoelt. Bij mij is dit hokje ook niet aan te vinken als ik nog in het hoofdscherm zit waarinde totalen van de inkomsten en/of uitgaven staan. Pas na het kiezen van een (sub-)categorie, kun je de vergelijkingsfunctie gebruiken.

Groeten,
Stefan

Bekijk origineel

4 Reacties

Hi Sjaakie93,

Ik vermoed dat je hier een functie in het SNS huishoudboekje bedoelt. Bij mij is dit hokje ook niet aan te vinken als ik nog in het hoofdscherm zit waarinde totalen van de inkomsten en/of uitgaven staan. Pas na het kiezen van een (sub-)categorie, kun je de vergelijkingsfunctie gebruiken.

Groeten,
Stefan
Sjaakie93 schreef:

Op mijnsns.nl is een optie "vergelijk met anderen over een periode van 12 maanden". Deze optie staat bij het overzicht. Kan het kloppen dat deze functie is uitgezet omdat ik hem namelijk niet kan aanvinken momenteel.

Hoi Sjaakie93,

Bedoel je dit vakje (zoals in de bijlage)?

Heb je bij ‘Mijn andere bankrekeningen’ de bij- en afschrijvingen geüpload?

Hi Sjaakie93,

Groeten,
Stefan

Hoi Stefan en Kirsty, 

Je moet idd eerst een (sub-)categorie kiezen. Ik dacht dat dat misschien ook voor het totaaaloverzicht kon..

Ik bedoelde idd dat plaatje Kirsty, maar Stefan heeft de vraag al beantwoord.
En dan? Als je je kunt vergelijken met anderen; wat zegt dat dan? Ik ga er vanuit dat je zelf wel weet waar je je geld aan uitgeeft. Ik hoef daar geen vergelijkingen op los te laten. En het interesseert mij dus ook totaal niet waar een ander zijn/haar geld aan uitgeeft. Dat moet ieder voor zich weten. Of moet het mij een goed gevoel geven dat ik bv. minder uitgeef aan wonen en meer aan boodschappen? Of dat ik meer uitgeef aan uitgaan en minder aan de tandarts? Wat moet ik ermee? Maar ja, als de bank bijhoudt van wat eenieder aan diverse categorieën uitgeeft en dat gemiddelde deelt met de deelnemers, dan zij het zo. Ik hoop dat jullie er niet minder gelukkig van worden. laat het geld rollen en zorg dat je niet te kort komt. Cheers.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)