SNS

Beantwoord

Hoe kan ik mijn actueel saldo opslaan op pc?

• 7 februari 2016
  • 2 Reacties
  • 325 Keer bekeken

Hallo. ik wou mijn bankafschriften opslaan op mijn pc , maar daar staat dan mijn actueel banksaldo niet op. Weet iemand hoe ik die op mijn pc kan opslaan?
icon

Beste antwoord door BigBen 7 februari 2016, 23:32

Hallo. ik wou mijn bankafschriften opslaan op mijn pc , maar daar staat dan mijn actueel banksaldo niet op. Weet iemand hoe ik die op mijn pc kan opslaan?
Hallo Niels de Groof,
Welkom in onze Community.
Klik op de rekening waar je een overzicht van wilt. In het nieuwe scherm kun je bij "Toon;" evt. een termijn aanklikken (klik op het venstertje en je kunt iets kiezen). Klik dan op "Print/PDF". Je krijgt dan de mogelijkheid om een PDF bestand op te slaan op je computer. Daarin staat je rekening overzicht van de periode die je hebt geselecteerd en ook de begin en eind saldo.
Ik hoop dat het zo lukt wat je wil.
Groet,
Ben 🆒
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Niels de Groof,
Welkom in onze Community.
Klik op de rekening waar je een overzicht van wilt. In het nieuwe scherm kun je bij "Toon;" evt. een termijn aanklikken (klik op het venstertje en je kunt iets kiezen). Klik dan op "Print/PDF". Je krijgt dan de mogelijkheid om een PDF bestand op te slaan op je computer. Daarin staat je rekening overzicht van de periode die je hebt geselecteerd en ook de begin en eind saldo.
Ik hoop dat het zo lukt wat je wil.
Groet,
Ben 🆒
Hoi Niels de Graaf,

Ook namens de moderators heet ik je welkom op de community. Is het met de aanwijzingen van Ben inmiddels gelukt om de afschriften met je actuele saldo op te slaan? (Bedankt, Ben 🆒).

Omdat dit je eerste bericht is op de community, wil ik je graag op twee topics wijzen. Misschien vind je het leuk om het topic ’Welkom op de community’ eens door te lezen. Verder kun je jezelf voorstellen in de Koffiekamer.

Reageer