SNS

Beantwoord

Hoe kan ik mijn huishoudboekje verwijderen?

• 5 december 2017
  • 29 Reacties
  • 977 Keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Nee hoor; als je een alert gekregen hebt dat er iemand gereageerd heeft in het topic, hoef je alleen maar de link te volgen om in het topic te kijken. Daarna krijg je weer een nieuwe alert als er iemand (anders dan jij) gereageerd heeft. Je hoeft zelf dus geen reactie te geven in het topic om nieuwe alerts te krijgen. Alleen kijken is voldoende.

Hoi Jan,
mijn bericht inmiddels aangepast (terwijl jij schreef).
Ik heb beide opties uit staan, dus zal dat het zijn.
Groet,
Ben 🆒
Badge +2
Goedemorgen,

Inmiddels heb ik een reactie van InSided. Als er meerdere berichten worden geplaatst, dan is het mogelijk dat je maar 1 melding ontvangt totdat je inlogt en het specifieke topic bezoekt. Vanaf dat moment wordt het systeem gereset en ontvang je een nieuwe melding per mail wanneer er een nieuw bericht wordt geplaatst. Hetzelfde geldt voor een antwoord dat wordt gemarkeerd als 'Beste antwoord'. Als je het topic niet hebt bezocht na een e-mail notificatie, dan krijg je geen nieuwe mail om dit onder je aandacht te brengen. Geeft dit meer duidelijkheid?
Geeft dit meer duidelijkheid?
Nee, want dit is een bevestiging van wat ik verwacht.
Het lijkt me niet zinvol om hierop door te zoeken; misschien was het een incident, niet structureel. Mocht het vaker voorkomen, trek ik aan de bel.
Badge +2
Dat is prima, je weet ons te vinden 🙂

Reageer