SNS

Vraag

Hoe kan ik mijn spaarpotten een pictogram geven?

• 27 maart 2019
  • 7 Reacties
  • 4088 Keer bekeken

Ik kan al tijden geen nieuwe pictogrammen toevoegen aan mijn spaarpotten of bestaande spaarpot pictogram wijzigen. Als ik een nieuwe spaarpot maak krijg ik gewoon het spaarvarken icoontje. Als ik klik op bewerk verschuift de pagina gewoon omhoog en verder niks. Hoe zit dat??

7 reacties

Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten! Ik dacht juist dat er pas onderhoud aan het spaarpotten gedeelte is geweest. Klaarblijkelijk zijn nog niet alle issues verholpen.
Reputatie 3
Goedemorgen @Xiahouden en @Joop Roseboom, logisch dat jullie dit willen weten. Ik heb de vraag direct uitgezet en zodra ik meer weet, kom ik hier op terug.
Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Joop en @Xiahouden,

Om te voorkomen dat jullie blijven stoeien met de pictogrammen (icoontjes) heb ik hier het antwoord op jullie vraag. Sinds enkele weken hebben sommige klanten problemen met het aanmaken van spaarpotten of het indelen van transacties via ‘Huishoudboekje’ in Mijn SNS of ‘Inzicht’ in Mobiel bankieren app. Het is mogelijk dat je bij het aanpassen van de icoontjes foutcode 550 te zien krijgt.

Afgelopen week is dit probleem grotendeels verholpen (om die reden was het Huishoudboekje tijdelijk uitgezet voor onderhoud). Het probleem speelt nu alleen nog op apparaten tot en met iOS 10. Voor deze apparaten geldt dat het probleem opgelost wordt in de nieuwe versie van SNS Mobiel bankieren. Deze kan via een (vaak automatische) update via de App Store gedownload worden. De planning is dat deze update eind april of begin mei beschikbaar zal zijn. Graag nog heel even geduld.

Tip: Als je via de site inlogt op Mijn SNS kun je de aanpassingen wel doen. Heb je het Huishoudboekje daar nog niet aan staan, dan kun je het Huishoudboekje via de Instellingen aanzetten.
Instellingen - Mijn SNS instellingen - Voorkeuren in Mijn SNS aanpassen – Vink het huishoudboekje aan (de optie helemaal onderaan).

Zijn jullie hiermee geholpen? Laat het anders gerust weten.
Ik denk niet dat ik hiermee ben geholpen, aangezien ik geen gebruik maak van de Sns Mobiel bankieren app. Ik gebruik een normale desktop pc en laptop met daarop Windows 7 en Windows 10. Als ik de pictogrammen wil wijzigen of toevoegen verschuift de pagina gewoon omhoog en verder komt er niks te staan. Foutcode 550 is mij onbekend. Verder heb ik geen enkele andere problemen gehad met de spaarpotten, behalve dan het niet beschikbaar zijn een paar keer ivm het onderhoud. Sindsdien heb ik dus ook last van dit pictogrammen probleem.
Ik zou graag een pistooltje toegevoegd zien als pictogram.
Reputatie 3
Goedemorgen @Xiahouden Wat vreemd dat je op de PC hier hinder van ondervindt. Wil je een schermprint mailen naar webcare@sns.nl o.v.v. 'Hoe kan ik mijn spaarpotten een pictogram geven?' Dan kijken we wat er aan de hand is.
Reputatie 3
@Xiahouden Ik heb een update. Mijn collega heeft zojuist een incident ingeschoten voor het feit dat je geen icoontjes ziet of kunnen kiezen in spaarpotten. Zodra er meer bekend is, lees je dat hier. Voor nu hoef ik geen schermprint te ontvangen, maar dan weet je dat we ermee bezig zijn. Dank je wel voor je oplettendheid.

Reageer